تاریخ انتشار : یکشنبه 12 سپتامبر 2021 - 22:12
کد خبر : 70301

تشکیل کارگروهی در کمیسیون بهداشت برای بررسی مشکلات پرستاران

تشکیل کارگروهی در کمیسیون بهداشت برای بررسی مشکلات پرستاران

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی برای بررسی مشکلات پرستاران خبر داد. جلیل میرمحمدی  در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: این جلسه با حضور مسئولانی از وزارت بهداشت، سازمان‌ نظام پرستاری، برنامه، بودجه و سازمان استخدامی کشور و کارشناسانی از مرکز پژوهش‌های مجلس جهت بررسی مشکلات

تشکیل کارگروهی در کمیسیون بهداشت برای بررسی مشکلات پرستاران

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی برای بررسی مشکلات پرستاران خبر داد.

جلیل میرمحمدی  در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: این جلسه با حضور مسئولانی از وزارت بهداشت، سازمان‌ نظام پرستاری، برنامه، بودجه و سازمان استخدامی کشور و کارشناسانی از مرکز پژوهش‌های مجلس جهت بررسی مشکلات مرتبط با گروه پرستاران از جمله پرداخت فوق‌العاده خاص، جذب نیروهای شرکتی، تعیین تکلیف استخدام‌ها و نیروهای طرحی غیرایثارگر تشکیل شد.
وی توضیح داد: مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگانی از وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی و دو عضو کمیسیون بهداشت و درمان جهت بررسی این مشکلات و تعیین راهکارهای اجرایی تشکیل شود. مصوبات به صورت مکتوب و رسمی از طرف مجلس به رئیس جمهور ارائه خواهد شد تا در صورت صلاحدید در دستور کار دولت یا ستاد مقابله با کرونا قرار گیرد .
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها