تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 ژانویه 2022 - 10:20
کد خبر : 190899

تشکیل کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار خاش و تشدید نظارت روزانه و مستمر بازار

تشکیل کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار خاش و تشدید نظارت روزانه و مستمر بازار

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: در جلسه اقدام مشترک تنظیم بازار و در جمع رؤسای ادارات مرتبط، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و سایر اعضا در خصوص برخورد قانونی با اصناف متخلف و به ویژه پرونده های مرتکب گران‌فروشی هشدار داده شد. صاحب گل صالحی در گفت و

تشکیل کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار خاش و تشدید نظارت روزانه و مستمر بازار

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: در جلسه اقدام مشترک تنظیم بازار و در جمع رؤسای ادارات مرتبط، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و سایر اعضا در خصوص برخورد قانونی با اصناف متخلف و به ویژه پرونده های مرتکب گران‌فروشی هشدار داده شد.

صاحب گل صالحی در گفت و گو با ایسنا افزود: در این کمیته ضمن بررسی تعداد بازدید و گشت های مشترک و گزارشات و اقدامات انجام شده، تقویت روند تعاملات دستگاه‌های مرتبط با هدف رصد بازار و تمامی اصناف شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: نظارت ها محیطی کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار در بخش های مختلف زنجیره تولید، حمل و نقل و توزیع در کلی و خرده فروشی ها برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: با پرونده های متخلف که در بازه زمانی کوتاه بازدید تکرار تخلف داشته باشند با فوریت در همان روز و بدون طی نوبت برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی صورت خواهد گرفت.

فرماندار خاش اظهار داشت: اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و ادارات مرتبط نیز ضمن جدیت در اطلاع رسانی نتایج عملکرد بازدید و نظارت ها به شهروندان نسبت به اعلام نرخ مصوب اقلام و کالاها و هرگونه اصلاحیه به ارائه دهندگان و گیرندگان اقدام نمایند.

صالحی گفت: به منظور ساماندهی جایگاه های سوخت و جلوگیری از معطلی شهروندان سامانه رصد و پایش تراکنش های سوختگیری هر خودرو از امروز در تمامی جایگاههای سوخت فعال گردیده و پس از جمع بندی تراکنش های سوختگیری در بازه زمانی مشخص ضمن مسدود نمودن کارت سوخت، با مالک خودروی متخلف برابر مقررات برخورد خواهد شد.

وی افزود: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها