تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 آگوست 2021 - 14:21
کد خبر : 1964

تعزیه «بازار شام» در رادیو

تعزیه «بازار شام» در رادیو

رادیو صبا در ویژه برنامه «مجلش شبیه» به روایت داستان اسرای کربلا می پردازد.  به نقل از روابط عمومی، تعزیه «بازار شام» روایت داستان اسرای کربلا در شهر شام و خطبه کوبنده حضرت زینب (س) با هدف آزادی‌خواهی، حق‌طلبی و رسوا کردن یزید و یزیدیان، اتحاد و سلطه‌نپذیری از دشمنان با قدرت نیروی همدلی مردم

تعزیه «بازار شام» در رادیو

رادیو صبا در ویژه برنامه «مجلش شبیه» به روایت داستان اسرای کربلا می پردازد.

 به نقل از روابط عمومی، تعزیه «بازار شام» روایت داستان اسرای کربلا در شهر شام و خطبه کوبنده حضرت زینب (س) با هدف آزادی‌خواهی، حق‌طلبی و رسوا کردن یزید و یزیدیان، اتحاد و سلطه‌نپذیری از دشمنان با قدرت نیروی همدلی مردم آزادی‌خواه جهان را به‌زیبایی و قدرت به مخاطبان ارائه داد. پنج شنبه در دهمین شب محرم این تعزیه در ویژه برنامه “مجلس شبیه ” از رادیو صبا پخش می شود.

«مجلس شبیه»  عنوان یک ازویژه برنامه های محرمی رادیو صبا است که از اول محرم راهی آنتن رادیو صبا شد است. درهر برنامه با پخش تعزیه و گزارش برگزاری تعزیه به روایت داستان و تاریخچه تعزیه می پردازد.

این برنامه کاری از ساجد قدوسیان است که با اجرای جمعی از بازیگران به روایت داستان های تعزیه که یک هنرنمایشی ایرانی است می پردازد.

در «مجلس شبیه»  گزارشگران به اماکن قدیمی شهرستانها می روند و با تعزیه‌خوان‌ها گفت‌وگو می‌کند. در این برنامه دکتر محمد حسین ناصر بخت پژوهشگر تعزیه و مدرس دانشگاه به عنوان کارشناس حضور دارد.

«مجلس شبیه» با اجرای الهام حاجی‌نژاد از هر شب ساعت ۲۱ ازرادیو صبا پخش می شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها