تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 اکتبر 2021 - 1:14
کد خبر : 26483

تغییر ساعت کار ادارات به منظور کاهش مصرف برق در خراسان شمالی

تغییر ساعت کار ادارات به منظور کاهش مصرف برق در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی از تغییر ساعت کار ادارات استان با هدف مدیریت مصرف برق خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، علی بیگزاده در جلسه شورای رهبری توسعه مدیریت استان گفت: از چهارشنبه این هفته ۱۹ خرداد ماه ساعت

تغییر ساعت کار ادارات به منظور کاهش مصرف برق در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی از تغییر ساعت کار ادارات استان با هدف مدیریت مصرف برق خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، علی بیگزاده در جلسه شورای رهبری توسعه مدیریت استان گفت: از چهارشنبه این هفته ۱۹ خرداد ماه ساعت کار ادارات در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶.۳۰ تا ۱۳.۳۰ و در روز پنجشنبه از ساعت ۶.۳۰ تا ۱۲.۳۰ تغییر خواهد کرد.

بیگزداه افزود: دستگاه های اجرایی همچنین ملزم به خاموش کردن سیستم های سرمایشی نیم ساعت قبل از پایان ساعت اداری هستند.

وی گفت: میزان مصرف برق دستگاه های اجرایی باید نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته در ساعت اداری ۱۰ درصد و در ساعت غیر اداری ۹۰ درصد کاهش یابد.

بیگزاده با تاکید بر درج پیام های مدیریت مصرف برق در سربرگ ادارات و تابلوهای اعلانات، افزود: با برنامه ریزی بلند مدت باید بخشی از انرژی برق ادارات از انرژی های تجدیدپذیر تامین شود و با این هدف باید ایجاد زیرساخت های لازم در دستور کار باشد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها