تاریخ انتشار : شنبه 18 دسامبر 2021 - 11:04
کد خبر : 171812

تقویت روحیه جهادی بین همه اقشار جامعه امری ضروری است

تقویت روحیه جهادی بین همه اقشار جامعه امری ضروری است

ایسنا/کردستان رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به اهمیت کار الگوهای جهادی، بر ضرورت تقویت روحیه جهادی بین همه اقشار جامعه تاکید کرد. دکتر رحمت صادقی امروز سه شنبه( ۲۳آذرماه)در همایش تجلیل از جهادگران فعال بسیج دانشجویی کردستان اظهار کرد: خدمت به خلق و رفع مشکلات مردم مخصوصا مشکلات نیازمندان و مستضعفین از برترین عبادات است. وی

تقویت روحیه جهادی بین همه اقشار جامعه امری ضروری است

ایسنا/کردستان رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به اهمیت کار الگوهای جهادی، بر ضرورت تقویت روحیه جهادی بین همه اقشار جامعه تاکید کرد.

دکتر رحمت صادقی امروز سه شنبه( ۲۳آذرماه)در همایش تجلیل از جهادگران فعال بسیج دانشجویی کردستان اظهار کرد: خدمت به خلق و رفع مشکلات مردم مخصوصا مشکلات نیازمندان و مستضعفین از برترین عبادات است.
وی افزود: احادیث و روایات متعددی از پیامبران و امامان در رابطه با خدمت به مردم و کمک به مستضعفان و رفع مشکلات آنها  وجود دارد و همواره بر بحث های عام المنفعه تاکید شده و از آن به عنوان یکی از بزرگترین عبادات یاد شده است.
رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم بخشی از کار الگوهای جهادی است، عنوان کرد: بخش دیگر این اقدام، فرهنگ سازی در این موضوع و ترویج روحیه جهادی در بین جوانان و بویژه دانشجویان است.
وی تصریح کرد: اگر دنیای ما امروز به اینجا رسیده، مدیون و مرهون بزرگمردان و شیرزنانی است که خود را برای خدمت به مردم وقف کرده‌اند و اگر چنین نبود، ما خیلی از دستاوردهای بشری را نداشتیم و حقیقتا دنیا به این نوع خدمات نیاز دارد.
صادقی در پایان یادآور شد: امیدوارم با این نوع کارها و الگوهای جهادی بیشتر، روحیه کار جهادی را در بین دانشجویان ترویج دهیم و لازم است بسیجیان و افراد حاضر در این گروه‌ها، این روحیه را محدود به گستره خاصی نکنند و آن را در بین عامه مردم گسترش دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها