تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آگوست 2021 - 22:23
کد خبر : 1358

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور ایلام در ایام محرم

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور ایلام در ایام محرم

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از تمهیدات ترافیکی پلیس راهور جهت پوشش مراسمات ایام محرم خبر داد. سرهنگ «ابوالفضل کهزادی»  اظهار کرد:مطابق طرح های هر ساله در ایام محرم امسال نیز پلیس راهنمایی و رانندگی از تمام توان خود برای روانسازی ترافیک  در مقابل مساجد و تکایا در دهه اول محرم استفاده می

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور ایلام در ایام محرم

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از تمهیدات ترافیکی پلیس راهور جهت پوشش مراسمات ایام محرم خبر داد.

سرهنگ «ابوالفضل کهزادی»  اظهار کرد:مطابق طرح های هر ساله در ایام محرم امسال نیز پلیس راهنمایی و رانندگی از تمام توان خود برای روانسازی ترافیک  در مقابل مساجد و تکایا در دهه اول محرم استفاده می کند.

وی افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله باکرونا عزاداری ها صرفا در فضای بیرونی مساجد ،تکایا و مدارس بصورت محدود و ساکن برگزار می شود،لذا از هیات های مذهبی تقاضامندیم از به راه انداختن دستجات عزاداری درسطح معابرعمومی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور استان درادامه به تداوم و استمرار مقررات منع شبانه  از ساعت 22شب تا3صبح در معابر درونشهری استان اشارهوبه عزاداران توصیه کرد به منظور حفظ سلامت خود ودیگران ،مراسمات معنوی را قبل از ساعات اعلامی تعطیل کنند.

وی افزود:در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیتهای ترافیکی در سطح شهر اعمال می شود که از طریق رسانه های جمعی به سمع و نظر مردم شریف و ولایت مدار استان خواهد رسید.

وی در پایان از کلیه عزاداران حسینی خواست از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی اکیدا خودداری و با خادمین خود در مجموعه راهور که جهت روانسازی ترافیک و برگزاری هرچه با شکوه تر شدن مراسمات مستقر هستند کمافی سابق همکاری کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها