تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 22:36
کد خبر : 130994

توزیع اقلام فرهنگی میان شهروندان در روز طبیعت

توزیع اقلام فرهنگی میان شهروندان در روز طبیعت

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از توزیع اقلام فرهنگی به شهروندان در روز طبیعت خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی 13 فروردین ماه؛ از آماده باش این نهاد به مناسبت فرا رسیدن روز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از توزیع اقلام فرهنگی به شهروندان در روز طبیعت خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی 13 فروردین ماه؛ از آماده باش این نهاد به مناسبت فرا رسیدن روز طبیعت خبر داد و اظهار کرد: یکی از برنامه های مدنظر در این روز حضور در میان مردم و اهدای اقلام فرهنگی به کودکان و شهروندان است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه در ایام نوروز بیش از 100 هزار قلم کالای فرهنگی و تبلیغی بین مسافران نوروزی و زائران توزیع شده است، افزود: در روز طبیعت نیز در راستای حمایت و حفاظت از محیط زیست علاوه بر اقلام فرهنگی یاد شده، تعدادی پاکت زباله نیز در میان مردم توزیع می شود.
گفتنی است؛ در ایام نوروز بیش از 100 هزار نقشه گردشگری، کتابچه و سی دی های معرفی اماکن و آثار تاریخی استان قم بین شهروندان توزیع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها