تاریخ انتشار : جمعه 19 نوامبر 2021 - 23:47
کد خبر : 105430

توزیع رایگان ۹۳۰۰۰ ماسک سه‌لایه و N95 در مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر

توزیع رایگان ۹۳۰۰۰ ماسک سه‌لایه و N95 در مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر

ایسنا/بوشهر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اختصاص تعداد ۹۳ هزار ماسک سه لایه و N۹۵ جهت توزیع رایگان در مراکز بهداشتی و درمانی استان خبر داد. سید حسین حسینی در این باره عنوان کرد: در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و تامین نیازهای اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر پزشکی و درمانی درمانگاه

توزیع رایگان ۹۳۰۰۰ ماسک سه‌لایه و N95 در مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر

ایسنا/بوشهر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اختصاص تعداد ۹۳ هزار ماسک سه لایه و N۹۵ جهت توزیع رایگان در مراکز بهداشتی و درمانی استان خبر داد.

سید حسین حسینی در این باره عنوان کرد: در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و تامین نیازهای اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر پزشکی و درمانی درمانگاه ها و بیمارستان های استان بوشهر؛ تعداد ۹۳ هزار ماسک سه لایه و N95 به صورت رایگان توزیع می شود.

حسینی افزود: طبق پیگیری ها و اقدامات به عمل آمده این سازمان از وزارت صمت به منظور حفاظت از کادر درمانی مقابله با ویروس کرونا تعداد ۹۳۰۰۰ ماسک سه لایه و N95 صرفا جهت استفاده در مراکز درمانی  استان بوشهر اختصاص یافته است.

وی تشریح کرد: این تعداد ماسک به زودی از طریق شرکت منتخب پخش در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر قرار خواهد گرفت تا در بین مراکز درمانی سراسر استان توزیع شوند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها