تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 19:04
کد خبر : 101404

توزیع ژل و محلول ضد عفونی کننده در ایرانشهر

توزیع ژل و محلول ضد عفونی کننده در ایرانشهر

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم ‌پزشکی ایرانشهر گفت: توزیع ژل و محلول ضد عفونی کننده دست در داروخانه های ایرانشهر در حال انجام است. دکتر مینا آژوغ افزود: سهمیه ها به صورت هفتگی در کل داروخانه ها جهت دسترسی عامه مردم توسط شرکت های پخش  استانی توزیع می گردد. وی ادامه داد:

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم ‌پزشکی ایرانشهر گفت: توزیع ژل و محلول ضد عفونی کننده دست در داروخانه های ایرانشهر در حال انجام است.

دکتر مینا آژوغ افزود: سهمیه ها به صورت هفتگی در کل داروخانه ها جهت دسترسی عامه مردم توسط شرکت های پخش  استانی توزیع می گردد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تولید و توزیع فرآورده های ضد عفونی کننده غیر مجاز، توصیه می شود تامین اقلام مذکور از مکان های مجاز مورد تایید وزارت بهداشت صورت پذیرد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم ‌پزشکی ایرانشهراظهار داشت: مطمئن ترین مکان برای تهیه اقلام سلامت محور نزدیکترین داروخانه به محل سکونت شماست.

وی گفت: با توجه به ترافیک بالای مراجعات مردمی و در ایام تعطیل به داروخانه های شبانه روزی در راستای کاهش تجمعات و مبارزه با بیماری کووید-۱۹ تا اطلاع ثانوی،علاوه بر داروخانه های شبانه روزی،کلیه داروخانه های تمام وقت و نیمه وقت در روزهای تعطیل موظف به ارائه خدمات به شهروندان از ساعت ۸ لغایت ۲۲ می باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها