تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 2:03
کد خبر : 15034

توزیع کتب درسی بین ادارات آموزش و پرورش در فارس

توزیع کتب درسی بین ادارات آموزش و پرورش در فارس

ایسنا/فارس معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: سهمیه کتابهای درسی توزیع شده بین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان بر اساس تعداد دانش آموزانی است که برای دریافت کتب درسی ثبت سفارش کرده‌اند. محسن کلاری با اعلام این خبر بیان کرد: مدیران مدارس و دانش آموزان باقی مانده تا 22 خرداد

توزیع کتب درسی بین ادارات آموزش و پرورش در فارس

ایسنا/فارس معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: سهمیه کتابهای درسی توزیع شده بین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان بر اساس تعداد دانش آموزانی است که برای دریافت کتب درسی ثبت سفارش کرده‌اند.

محسن کلاری با اعلام این خبر بیان کرد: مدیران مدارس و دانش آموزان باقی مانده تا 22 خرداد ماه مهلت دارند تا برای ثبت سفارش کتب درسی در سامانه‌های www.irtextbook.com و یا  www.irtextbook.ir  اقدام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، او افزود: ثبت سفارش پایه‌های ورودی (اول، هفتم و دهم) از ششم تیر ماه آغاز می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: مدیران، والدین و دانش آموزان هرچه سریعتر نسبت به ثبت  سفارش کتب درسی خود اقدام کنند و این امر را به روزهای پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها