تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 21:41
کد خبر : 108268

توسعه ملی شاه‌کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است

توسعه ملی شاه‌کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است

امام جمعه ماکو گفت: توسعه ملی شاه کليد حل تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی است. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در بخشی خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان ماکو با اشاره به شعار سال نامگذاری شده از سوی رهبری مبنی بر رونق توليد گفت: این

توسعه ملی شاه‌کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است
امام جمعه ماکو گفت: توسعه ملی شاه کليد حل تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در بخشی خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان ماکو با اشاره به شعار سال نامگذاری شده از سوی رهبری مبنی بر رونق توليد گفت: این مولفه ضامن رفع مشکلات اقتصادي و معيشتي کشور است.

وی در ادامه با تاکید براینکه دشمن در هر برهه‌اي از زمان در جبهه روبروی ما است تاکید کرد: جبهه‌ نظامي، جبهه‌ي فرهنگي و امروز نيز با اعمال تحريم‌هاي ظالمانه بر عليه ملت ايران، در جبهه‌ي اقتصادي با ما در نبرد است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با تاکید براینکه ملت ایران در مقابل تحريمهاي شديد و بي‌سابقه‌ي آمريکا و اروپا هم در عرصه سياسي، هم در عرصه اقتصادي يک عکس العمل محکم از خود نشان دادند افزود: اما با وجود اين، مشکل اساسي کشور ، همچنان مشکل اقتصادي است، مخصوصا در ماههاي اخير، مشکل معيشتي مردم نيز زياد شد. بخشي از اينها مربوط به تحريم‌ها است ؛ اما بخش اعظم اين مشکلات به ضعف مديريتي بر مي‌گردد.

وی مسئله‌ي جدي کشور را مسئله‌ي اقتصادی یاد کرد و تصریح نمود: در مسئله‌ي اقتصادي کشور  بحث کاهش ارزش پول ملي، قدرت خريد مردم، مشکل کارخانجات و کم‌کاري و احيانا تعطيلی بعضي از کارخانجات جز مسائل مهم و کليدی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها