تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 آگوست 2021 - 19:29
کد خبر : 2463

توقیف و جریمه یک میلیونی، مجازات تردد با پلاک غیر بومی در اصفهان

توقیف و جریمه یک میلیونی، مجازات تردد با پلاک غیر بومی در اصفهان

 رئیس پلیس راهور اصفهان از اجرای طرح محدودیت های تردد، از ساعت ۱۲ روز یکشنبه- ۲۴ مرداد تا ۵ شهریور ماه در استان خبر داد و گفت: حداقل یک میلیون تومان جریمه، همراه با توقیف سیستمی مجازات تردد با پلاک غیر بومی در اصفهان است. سرهنگ محمدرضا محمدی، با اشاره به اجرای طرح محدودیت های

توقیف و جریمه یک میلیونی، مجازات تردد با پلاک غیر بومی در اصفهان

 رئیس پلیس راهور اصفهان از اجرای طرح محدودیت های تردد، از ساعت ۱۲ روز یکشنبه- ۲۴ مرداد تا ۵ شهریور ماه در استان خبر داد و گفت: حداقل یک میلیون تومان جریمه، همراه با توقیف سیستمی مجازات تردد با پلاک غیر بومی در اصفهان است.

سرهنگ محمدرضا محمدی، با اشاره به اجرای طرح محدودیت های تردد از ساعت ۱۲ فردا اظهار کرد: برابر با مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا در راستای اجرای طرح محدودیت های تردد، از ساعت ۱۲ روز یکشنبه-۲۴ مرداد تا ۵ شهریور ماه ورود پلاک های غیر بومی متعلق به استان ها و شهرستان هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی هستند به اصفهان و شهرستان‌های استان ممنوع است.

وی افزود: در این مدت همچنین از خروج وسایل نقلیه داری پلاک بومی اصفهان و شهرهای استان که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

رئیس پلیس راهور استان خاطرنشان کرد: در صورت لزوم به افراد بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی اجازه ورود داده خواهد شد.

وی با اعلام اینکه متخلفین علاوه بر جریمه ۵۲۵ هزار تومانی و یک میلیون و پنجاه هزار تومانی و ممانعت از ورود، به جرم تهدید علیه سلامت عمومی جامعه، توقیف سیستمی خواهند شد، ‌ گفت: جریمه های صادره ظرف یک ماه دو برابر می شوند.

محمدی همچنین با بیان اینکه مجوزهای تردد قبلی باطل و مجوزهای جدید هم‌ با حساسیت ویژه بررسی خواهند شد، افزود: هیچ مجوزی به صورت دستی و با فرمت قبلی برای رسیدگی‌ به جرائم صادره مورد قبول نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی پلیس راهور، رئیس پلیس راهور ر استان اصفهان با اشاره به اینکه ثبت تخلفات بیشتر به وسیله سامانه های الکترونیکی و سیستم های هوشمند (دوربین ها) انجام می‌شود، از شهروندان اصفهانی همکاری صد درصدی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری را درخواست کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها