تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 23:03
کد خبر : 85937

توقیف پژو پارس با ۲۰ کیلو حشیش در خرم زال

توقیف پژو پارس با ۲۰ کیلو حشیش در خرم زال

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه پژو پارس و کشف ۲۰ کیلوگرم حشیش در آزادراه خرم زال خبر داد. سردار یحیی الهی اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر حمل مقادیری مواد مخدر توسط سوداگر مرگ با یک دستگاه پژو پارس از استان‌های جنوبی به استان‌های همجوار، موضوع در دستور کار مأموران

توقیف پژو پارس با ۲۰ کیلو حشیش در خرم زال

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه پژو پارس و کشف ۲۰ کیلوگرم حشیش در آزادراه خرم زال خبر داد.

سردار یحیی الهی اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر حمل مقادیری مواد مخدر توسط سوداگر مرگ با یک دستگاه پژو پارس از استان‌های جنوبی به استان‌های همجوار، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران متهم را پس از شناسایی به‌صورت نامحسوس تحت رصد قرار داده و خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر در آزادراه خرم زال متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: با دستگیری یک سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروی مذکور ۲۰ کیلوگرم حشیش کشف و همراه پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

الهی اضافه کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی دیگر با توقیف یک دستگاه سمند ۷ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: مبارزه بی‌امان با مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها