تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دسامبر 2021 - 18:24
کد خبر : 148813

توقیف ۱۷دستگاه خودروی فاقد پلاک درایوان

توقیف ۱۷دستگاه خودروی فاقد پلاک درایوان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:تیم های ضربتی پلیس راهور استان موفق به توقیف ۱۷ دستگاه خودروی فاقد پلاک در شهر ایوان شدند . به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، سرهنگ “ابوالفضل کوهزادی” اظهار کرد:در پی درخواست‌های مکرر از سوی مسولان و مردم شهر ایوان مبنی بر افزایش خودروهای فاقد پلاک و شیشه دودی، ۳ تیم ضربت به این شهراعزام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:تیم های ضربتی پلیس راهور استان موفق به توقیف ۱۷ دستگاه خودروی فاقد پلاک در شهر ایوان شدند .

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، سرهنگ “ابوالفضل کوهزادی” اظهار کرد:در پی درخواست‌های مکرر از سوی مسولان و مردم شهر ایوان مبنی بر افزایش خودروهای فاقد پلاک و شیشه دودی، ۳ تیم ضربت به این شهراعزام شد .

وی افزود:علاوه بر تیم های سه گانه ،خودوری مکانیزه ثبت تخلفات رانندگی نیز جهت برخورد باتخلفات ساکن و توقف های  غیرمجاز به شهر ایوان اختصاص شده است .

کوهزادی با اشاره به موفقیت آمیز بودن این طرح ضربتی  در شهر ایوان، خاطرنشان کرد:مصم هستیم در سایر شهرستانهای تابعه استان که با مشکلات ترافیکی مواجه هستند،نیز این طرح را اجرایی کنیم .

رئیس پلیس راهور استان ایلام  درپایان گفت:یکی از برنامه های که امسال  به صورت ویژه در دستور کار قرارگرفته ،روانسازی ترافیک و برخورد با تخلفات نابهنجار در سایر شهرهای تابعه استان است .منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها