تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 20:59
کد خبر : 130453

ثبت‌نام ۳۳۷ کاندیدا در انتخابات شوراهای اسلامی خراسان رضوی

ثبت‌نام ۳۳۷ کاندیدا در انتخابات شوراهای اسلامی خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی از ثبت نام ۳۳۷ کاندیدا در ششمین دوره انتخابات شوراهای استان تا پایان روز چهارم مهلت نام نویسی خبر داد. محمدعلی نبی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب بیان کرد: از این تعداد ۳۱۰ نفر مرد و ۲۷ نفر زن هستند، همچنین بیشترین داوطلبانی که موفق به

ثبت‌نام ۳۳۷ کاندیدا در انتخابات شوراهای اسلامی خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی از ثبت نام ۳۳۷ کاندیدا در ششمین دوره انتخابات شوراهای استان تا پایان روز چهارم مهلت نام نویسی خبر داد.

محمدعلی نبی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب بیان کرد: از این تعداد ۳۱۰ نفر مرد و ۲۷ نفر زن هستند، همچنین بیشترین داوطلبانی که موفق به ثبت نام شدند دارای مدرک لیسانس(۱۴۲ نفر) و فوق لیسانس(۱۴۱ نفر) هستند.

وی با اشاره به اینکه  تاکنون ۱۶ درصد از کاندیداها معادل ۵۵ نفر، از جامعه ایثارگر هستند، افزود: همچنین ۵۰ نفر از داوطلبان نیز دارای سابقه نمایندگی در شوراهای اسلامی هستند.

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهار کرد: تاکنون۳۰ درصد داوطلبان معادل ۹۹ نفر از قشر کارمند بوده‌اند و پس از آن افرادی که شغل آزاد دارند با ۲۴ درصد و معادل ۸۴ نفر بیشترین تعداد داوطلبان را تشکیل می‌دهند.

نبی‌پور خاطرنشان کرد: ۵ درصد از داوطلبان معادل ۱۹ نفر نیز از اهل سنت برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراها ثبت‌نام کرده‌اند.

محمدرضا هاشمی، فرماندار مشهد نیز درخصوص آمار داوطلبان شهرستان مشهد در انتخابات شوراها بیان کرد: تا پایان روز چهارم ثبت نام ۱۰۲ نفر برای انتخابات شوراها نهایی شده است.

وی با بیان اینکه ۴۸ درصد ثبت نام‌ها تا پایان روز چهارم با مراجعه حضوری به فرمانداری انجام شده است، ادامه داد: ۹۱ نفر از ثبت نام کنندگان در شهرستان مشهد مرد و ۱۱ نفر نیز زن هستند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها