تاریخ انتشار : یکشنبه 28 نوامبر 2021 - 11:52
کد خبر : 127579

ثبت‌نام 257 نفر برای انتخابات شوراهای شهر در استان اردبیل

ثبت‌نام 257 نفر برای انتخابات شوراهای شهر در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با گذشت پنج روز از آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در استان اردبیل بیش از 257 نفر برای رقابت در این انتخابات ثبت‌نام کردند. بهروز ندایی روز یکشنبه 24 اسفندماه در جریان بازدید از فرآیند ثبت‌نام داوطلبان در اردبیل اظهار کرد: امروز در پنجمین روز از

ثبت‌نام 257 نفر برای انتخابات شوراهای شهر در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با گذشت پنج روز از آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در استان اردبیل بیش از 257 نفر برای رقابت در این انتخابات ثبت‌نام کردند.

بهروز ندایی روز یکشنبه 24 اسفندماه در جریان بازدید از فرآیند ثبت‌نام داوطلبان در اردبیل اظهار کرد: امروز در پنجمین روز از موعد ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر بیش از 100 نفر ثبت‌نام خود را انجام دادند که تاکنون ثبت‌نام 62 نفر قطعی شده و مابقی افراد باید با بارگذاری دقیق مدارک و مستندات ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

وی تصریح کرد: با احتساب آمار قطعی ثبت‌نامی‌ها در چهار روز گذشته تاکنون 257 نفر در استان برای رقابت در انتخابات شوراهای شهر در سطح استان ثبت‌نام خود را انجام دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ثبت‌نام 80 نفر هنوز قطعی نشده و این افراد مراحل تکمیلی را سپری می‌کنند که انتظار می‌رود کاندیداها در بارگذاری اطلاعات و مدارک مورد نیاز دقت بیشتری را انجام دهند.

ندایی افزود: از مجموع داوطلبان ثبت‌نام شده 21 نفر خانم و 236 نفر آقا هستند که هشت درصد ثبت‌نامی‌ها را بانوان و 92 درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: 42 نفر از کاندیداها سابقه عضویت در شوراهای شهر را دارند که این آمار نشان می‌دهد هنوز در 31 شهر استان اعضای فعلی شورای شهر ثبت‌نام خود را به صورت کامل انجام ندادند.

 

ندایی اضافه کرد: از مجموع ثبت‌نامی‌ها چهار نفر با مدرک دکترا، 66 نفر با مدرک فوق لیسانس، 100 نفر با مدرک لیسانس و مابقی با مدرک فوق دیپلم و مدرک حوزوی ثبت‌نام کردند که این روند ثبت‌نام تا ساعت 18 عصر روز 26 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

 

وی بیان کرد: هنوز در مورد تمدید مهلت اعلام شده اطلاعاتی به استان‌ها اعلام نشده و بعید به نظر می‌رسد مهلت 26 اسفند به عنوان آخرین موعد ثبت‌نامی تمدید شود.

 

ندایی از داوطلبان خواست تا از فرصت دو روز باقی‌مانده ثبت‌نام برای ثبت دقیق اطلاعات و ارائه مدرک عدم سوءپیشینه استفاده کرده و ثبت‌نام خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

 

معاون استاندار اردبیل اظهار کرد: همچنان داوطلبان شوراهای شهر در ثبت‌ اطلاعات و بارگذاری مدارک با ایرادات و اشکالاتی روبه‌رو هستند که در صورت نیاز می‌توانند به فرمانداری‌ها مراجعه کرده و ایرادات و اشکالات را رفع کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها