تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 18:01
کد خبر : 154074

ثبت سفارش کتب درسی سال تحصیلی آتی

ثبت سفارش کتب درسی سال تحصیلی آتی

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در حال حاضر سفارش کتب درسی برای سال تحصیلی آینده در حال انجام است . حسین حسنلو در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر سفارش کتب درسی برای سال تحصیلی آینده در حال انجام است. این مسئول ادامه داد:

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در حال حاضر سفارش کتب درسی برای سال تحصیلی آینده در حال انجام است .

حسین حسنلو در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر سفارش کتب درسی برای سال تحصیلی آینده در حال انجام است.

این مسئول ادامه داد: تا پایان اسفند‌ماه 22 عنوان کتاب درسی پایه ابتدایی خریداری شده و قریب به 260 هزار جلد کتاب خریداری شده است .

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام کتب درسی از 20 فروردین‌ماه آغاز شده است، افزود: به تدریج این ثبت‌نام ادامه یافته و فرآیند خرید کتب نیز در دست انجام است. در سایر رشته‌ها نیز خرید کتاب برای رشته‌های تحصیلی مقاطع مختلف آغاز شده است .

حسنلو با بیان اینکه خرید کتاب‌ها در مقاطع متوسطه متناسب با برنامه‌ریزی کشوری انجام می‌شود، تصریح کرد: پیش‌بینی لازم برای مراکز عرضه کتب درسی در کتابفروشی‌ها انجام شده و آمادگی لازم برای تهیه و تامین کتب درسی در سال‌جاری فراهم شده است .

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، یادآور شد: گفتنی است، ثبت‌نام کتاب درسی دانش‌آموزان به صورت انفرادی و گروهی از طریق مدیریت واحد آموزشی در حال انجام است .منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها