تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 23:34
کد خبر : 123618

ثبت نام ۱۲۱ داوطلب برای عضویت در ششمین دوره شوراهای سقز، صاحب و سنته

ثبت نام ۱۲۱ داوطلب برای عضویت در ششمین دوره شوراهای سقز، صاحب و سنته

ایسنا/کردستان فرماندار سقز گفت: بر اساس آخرین آمار ثبت نام حضوری ۹۸ داوطلب برای شهر سقز، ۱۵ داوطلب برای شهر صاحب و ۱۱ داوطلب جهت شهر سنته با حضور در فرمانداری سقز، ثبت نام خود را نهایی کردند. کامیل کریمیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در دوره پنجم شورا ۱۲۴ کاندیدا برای انتخابات

ثبت نام ۱۲۱ داوطلب برای عضویت در ششمین دوره شوراهای سقز، صاحب و سنته

ایسنا/کردستان فرماندار سقز گفت: بر اساس آخرین آمار ثبت نام حضوری ۹۸ داوطلب برای شهر سقز، ۱۵ داوطلب برای شهر صاحب و ۱۱ داوطلب جهت شهر سنته با حضور در فرمانداری سقز، ثبت نام خود را نهایی کردند.

کامیل کریمیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در دوره پنجم شورا ۱۲۴ کاندیدا برای انتخابات ثبت نام کرده بودند اما در این دوره 98 نفر ثبت نام کرده‌اند که نشان از کاهش آمار داوطلبان نسبت به سال‌های گذشته است؛ که از این تعداد ۸۸ نفر مرد و ۱۰ نفر آن زن هستند.

وی افزود: در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها ۱۷۶ عضو شورا از سوی مردم ۳۲ شهر کردستان، انتخاب می‌شوند که شامل یک شهر با ۹ عضو، ۶ شهر با هفت عضو و ۲۵ شهر با پنج نفر عضو است.

فرماندار کامیاران عنوان کرد: سنندج تنها شهر دارای ۹ نفر عضو شورای اسلامی شهر بوده و سقز، کامیاران، مریوان، بانه، بیجار و قروه نیز داری هفت عضو است.

وی یادآور شد: در این دوره از انتخابات با توجه تقسیمات جدید سیاسی کشور سه شهر شامل هزارکانیان دیواندره، سنته سقز و حسین آباد سنندج از روستا به شهر تبدیل شده اند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها