تاریخ انتشار : جمعه 20 آگوست 2021 - 16:32
کد خبر : 4055

ثبت یک رکورد جدید از مرگ و میر کرونا در قوچان

ثبت یک رکورد جدید از مرگ و میر کرونا در قوچان

عکس از آرشیو است  طبق آمار رسمی طی هفته گذشته ۳۰ نفر در شهرستان قوچان به علت کرونا جان خود را از دست داده‌اند؛ این تعداد فوتی از زمان شیوع کرونا در کشور و برای اولین بار در این شهرستان به ثبت رسیده است. با اعلام رسمی موارد مبتلا و فوتی کرونا توسط روابط عمومی

ثبت یک رکورد جدید از مرگ و میر کرونا در قوچان
عکس از آرشیو است

 طبق آمار رسمی طی هفته گذشته ۳۰ نفر در شهرستان قوچان به علت کرونا جان خود را از دست داده‌اند؛ این تعداد فوتی از زمان شیوع کرونا در کشور و برای اولین بار در این شهرستان به ثبت رسیده است.

با اعلام رسمی موارد مبتلا و فوتی کرونا توسط روابط عمومی شبکه بهداشت، درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان قوچان، متاسفانه رکورد مرگ و میر ناشی از کرونا در این شهرستان شکست.

بر  اساس این گزارش در طول هفته گذشته ۸۵۲ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد موارد فوت شده طی این مدت ۳۰ نفر بوده‌ است.

همچنین از ابتداء شیوع ویروس کرونا تا کنون ۱۰ هزار و ۸۳۸ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند، ۸۳۵۲ نفر بهبود یافته و ۳۶۳ نفر بر اثر کرونا درگذشتند.

 افزایش۳ برابری ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ قوچان

با شدت یافتن پیک پنجم کرونا در شهرستان قوچان و وخامت اوضاع، ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ قوچان با افزایش ۳۰۰ درصدی روبه‌رو بوده‌ است.

آنچه این وضعیت را گویاتر می‌کند این است که تنها در ۲۴ ساعت پرسنل پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ قوچان به ۳۶ ماموریت اعزام شده‌اند که ۱۲ مورد آن مربوط به انتقال بیماران کووید ۱۹ بوده است.

همچنین از ابتداء سال جاری تاکنون تعداد ۵۴۳ مادر باردار با علائم مشکوک به کرونا به مرکز منتخب کووید۱۹ قوچان مراجعه نموده‌اند که پس از نمونه گیری نتیجه تست ۱۵۰ مورد مثبت  اعلام شده است و ۴۰ مورد نیز در بیمارستان بستری شده‌اند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها