تاریخ انتشار : شنبه 6 نوامبر 2021 - 20:41
کد خبر : 76467

جلوگیری از برداشت غیرقانونی از جنگل های علی آبادکتول

جلوگیری از برداشت غیرقانونی از جنگل های علی آبادکتول

ایسنا/گلستان دادستان عمومی و انقلاب علی آبادکتول گفت: ۵ نفر از پیمانکاران و عوامل برداشت غیرقانونی از جنگل‌ های علی آباد کتول بازداشت شدند. حسینعلی ایزد این خبر را اعلام کرد و گفت: در پی گزارش های مردمی مبنی بر قطع درخت در جنگل دست کاشت این شهرستان، بلافاصله دستور پیگیری به نیروی انتظامی صادر شد.

جلوگیری از برداشت غیرقانونی از جنگل های علی آبادکتول

ایسنا/گلستان دادستان عمومی و انقلاب علی آبادکتول گفت: ۵ نفر از پیمانکاران و عوامل برداشت غیرقانونی از جنگل‌ های علی آباد کتول بازداشت شدند.

حسینعلی ایزد این خبر را اعلام کرد و گفت: در پی گزارش های مردمی مبنی بر قطع درخت در جنگل دست کاشت این شهرستان، بلافاصله دستور پیگیری به نیروی انتظامی صادر شد.

وی افزود: بررسی ها نشان داد پیمانکاران این طرح برای قطع درختان ریشه کن، شکسته و سرپا خشک سوزنی برگان، مجوز داشت اما قطع درختان سالم و سبز این جنگل را هم شروع کرده بود که با مسئولیت پذیری شهروندان و اقدام به موقع دستگاه قضایی از قطع بیشتر درختان سرسبز این جنگل جلوگیری شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری‌ گلستان، ایزد بیان کرد: دستور توقف قطع درختان و بازداشت ۵ نفر از عوامل پیمانکاران و عوامل قطع غیرقانونی درختان این منطقه صادر و پرونده برای رسیدگی در شعبه اول بازپرسی دادسرای این شهرستان تشکیل شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها