تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 11:18
کد خبر : 145071

حادثه مینی بوس حامل دانش آموزان در فارس/ دانش آموزی فوت نکرده است

حادثه مینی بوس حامل دانش آموزان در فارس/ دانش آموزی فوت نکرده است

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: بر اثر حادثه تصادف پراید و مینی بوس حامل دانش آموزان در شش ده و قره بلاغ شهرستان فسا، سه دانش آموز مصدوم شدند . حمید شعبانی در گفت و گو با ایسنا گفت: عصر چهارشنبه 21 فروردین یک دستگاه مینی بوس حامل دانش آموزان دبستان دخترانه شهید

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: بر اثر حادثه تصادف پراید و مینی بوس حامل دانش آموزان در شش ده و قره بلاغ شهرستان فسا، سه دانش آموز مصدوم شدند .

حمید شعبانی در گفت و گو با ایسنا گفت: عصر چهارشنبه 21 فروردین یک دستگاه مینی بوس حامل دانش آموزان دبستان دخترانه شهید کشاورزی شش ده و قره بلاغ در مسیر برگشت از اردو در شهرستان فسا، دچار سانحه تصادف شد .

وی با بیان این‌که یک دستگاه پراید با مینی‌بوس دانش آموزان برخورد کرده است، پیرامون علت حادثه اظهار نظری نکرد و گفت: این حادثه سه فوتی داشته که همگی سرنشینان خودروی سواری پراید بودند و هیچ دانش آموزی فوت نکرده است .

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد که با حضور به موقع نیروهای اورژانس، دانش آموزان مصدوم به بیمارستان ولی عصر فسا منتقل شده اند .

شعبانی خاطرنشان کرد که براساس اطلاعات اولیه تنها سه دانش آموز مصدوم شده‌اند و دیگر سرنشینان مینی بوس، سالم بوده یا دچار آسیب‌های جزئی شده‌اند .

هم‌چنین یوسف علیپوریان مسئول روابط عمومی اورژانس فسا اعلام کرد: این حادثه 3 کشته و 20 مجروح داشته است که حال  3 دانش‌آموز مصدوم مساعد نیست .

به گفته وی 4 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای انتقال مجروحان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس نیز در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد که تعداد 18 دانش آموز در مینی بوس حادثه دیده حضور داشتند که علی رغم سالم بودن 15 نفر از آنان، همگی برای بررسی دقیق به مرکز درمانی اعزام شدند.

حمید شعبانی خاطرنشان کرد که خوشبختانه 15 نفر از دانش آموزان در سلامت کامل بوده و مرخص شدند و تنها سه نفر به دلیل شکستگی دست، پا و سر، در بیمارستان تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند.

شعبانی تاکید کرد که مسئولان آموزش و پرورش شش ده و قره بلاغ با حضور در بیمارستان پیگیر روند معاینات و درمان دانش آموزان قرار گرفته‌اند.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها