تاریخ انتشار : شنبه 6 نوامبر 2021 - 19:27
کد خبر : 76273

حتی یک صندوق رأی هم در تبریز ابطال نشده است

حتی یک صندوق رأی هم در تبریز ابطال نشده است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تبریز گفت: خبر ابطال ۱۷ صندوق رأی در تبریز کذب است و با انتشار دهندگان اخبار جعلی برخورد قانونی و قضایی خواهد شد. حجت الاسلام اسماعیلی با اعلام این خبر، گفت: تعداد ۱۶۰ صندوق حاوی آرای دستی با حضور هیأت نظارت بر انتخابات و نیز با

 حتی یک صندوق رأی هم در تبریز ابطال نشده است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تبریز گفت: خبر ابطال ۱۷ صندوق رأی در تبریز کذب است و با انتشار دهندگان اخبار جعلی برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیلی با اعلام این خبر، گفت: تعداد ۱۶۰ صندوق حاوی آرای دستی با حضور هیأت نظارت بر انتخابات و نیز با دعوت از نمایندگان ۲۳ نفر از نامزدهایی که به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل انتخاب شده‌اند، بازشماری گردید و آرای تمامی نامزدهای شرکت کننده در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز در این ۱۶۰ صندوق بازشماری و صورتجلسه شد.

وی افزود:  سه‌ صندوق رأی گیری مکانیزه نیز به صورت تصادفی انتخاب و در حضور نمایندگان نامزدها، آرای داخل آن‌ها شمارش و با صورتجلسات مربوطه تطبیق داده شد که حتی یک مورد هم ناهمخوانی وجود نداشت.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی تبریز با اشاره به اینکه موضوع انتخابات مربوط به حق تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان هست، گفت: افرادی که در فضای مجازی اقدام به پخش اخبار کذب می‌کنند، هدفی جز تشویش اذهان عمومی و زیر سوال بردن انتخاب مردم ندارند.

وی افزود: این‌که گفته شده تعداد ۱۷ صندوق رأی در تبریز ابطال شده است، دروغ محض است؛ چراکه حتی یک مورد هم ابطال صندوق رأی نداشته‌ایم و با انتشار دهندگان اخبار کذب برخورد خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، وی در پایان گفت: در مجموع، مراحل تطبیق آرای ۱۶۰ صندوق دستی بازشماری شده با سامانه انتخابات در حال حاضر در فرمانداری تبریز در حال انجام است که به محض اتمام، نتایج نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز اعلام خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها