تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اکتبر 2021 - 1:22
کد خبر : 18221

حل مشکلات کشور با نگاه تحولی

حل مشکلات کشور با نگاه تحولی

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: کشور درگیر مشکلات مزمن اقتصادی است که این مشکلات جز با نگاه تحولی درمان نخواهد شد و در مقطع کنونی تشکیل دولت جوان انقلابی بهترین راه حل برای این امر است. حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در برنامه پیام جمعه اظهار کرد: مشکلات

حل مشکلات کشور با نگاه تحولی

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: کشور درگیر مشکلات مزمن اقتصادی است که این مشکلات جز با نگاه تحولی درمان نخواهد شد و در مقطع کنونی تشکیل دولت جوان انقلابی بهترین راه حل برای این امر است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در برنامه پیام جمعه اظهار کرد: مشکلات کشور از ناحیه‌ی مدیریت اقتصاد است بطوریکه هر موقع با مدیریت‌ و روحیه‌ی قوی و خستگی ناپذیر حرکت شده، با پیشرفت همراه بوده است و زمانی هم که حضور دائمی وجود نداشته، مشکلات زیادی پیش آمده است.

وی در خصوص اختیارات و وظایف رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: اختیارات و وظایف رئیس جمهوری در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بقدری گسترده است که می‌تواند با اجرای صحیح قانون اساسی، انتخاب درست کابینه و انتصاب افراد شایسته، هوشیاری در امضای قراردادهای بین المللی، برنامه ریزی صحیح و بودجه بندی درست و استفاده صحیح از شوراهای عالی، مشکلات کشور را علاج کند.

امام جمعه تبریز در رابطه با جنگ ۱۲ روزه غزه نیز گفت: این جنگ چند دستاورد مهم و تاثیرگذار در آینده‌ی جهاد و مقاومت ملت فلسطین داشت که از جمله این دستاورد ها می‌توان به یکپارچگی مردم ناتوان اما شجاع و نترس فلسطین ، بسیج افکار عمومی جهانی بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی، تجربه‌ی شیخ جرّاح بعنوان یک الگوی موفق برای مقاومت و پایداری، تجربه حکمرانی و عقل سیاسی و تکلیف شرعی ملت‌های مسلمان و دولت‌ها به نفع فلسطین و خسارات اقتصادی از جمله تعطیلی فرودگاهها، صنعت گردشگری و صنایع نفت و گاز رژیم غاصی صهیونیستی اشاره کرد.

وی در مورد اهمیت سوریه نیز بیان کرد: سوریه به جهت موقعیت سوق‌الجیشی و جایگاه ویژه ای که در جبهه مقاومت دارد، بعنوان عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران محسوب شده و مورد حمایت و توجه ایران انقلابی قرار دارد.

به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایچان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در پایان سخنان خود در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز تاکید کرد: در خصوص رد یا تایید هیچ یک از نامزدها و لیست های ائتلافی شوراهای شهر و روستای استان دخالت نمی‌کنم و ائمه جمعه حامی منتخبان مردم هستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها