تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دسامبر 2021 - 18:09
کد خبر : 179752

حمایت از کارآفرینان خلاق در طرح «مَنش»

حمایت از کارآفرینان خلاق در طرح «مَنش»

ایسنا/قزوین معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اینکه طرح منش همزمان در ۱۳ استان اجرا می‌شود؛ گفت: در طرح مرکز نوآوری و شکوفایی «مَنش» ضمن کمک به شکوفایی استعدادها، از ایده‌ها و کارآفرینان خلاق حمایت خواهد شد. علی لطفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در طرح مرکز نوآوری و

حمایت از کارآفرینان خلاق در طرح «مَنش»

ایسنا/قزوین معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اینکه طرح منش همزمان در ۱۳ استان اجرا می‌شود؛ گفت: در طرح مرکز نوآوری و شکوفایی «مَنش» ضمن کمک به شکوفایی استعدادها، از ایده‌ها و کارآفرینان خلاق حمایت خواهد شد.

علی لطفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در طرح مرکز نوآوری و شکوفایی «مَنش» ضمن کمک به شکوفایی استعدادها، از ایده‌ها و کارآفرینان خلاق حمایت خواهد شد.

وی با اشاره به تجربه همکاری مشترک با جهاددانشگاهی عنوان کرد: در طرح «سرباز مهارت» همکاری موفقی با جهاد داشتیم و امیدواریم با توجه به تجربه موفق جهاد دانشگاهی در حمایت از استارت‌آپ‌ها، شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بابیان اینکه طرح «مَنش» در اداره کل ورزش و جوانان ۱۳ استان و با همکاری جهاد دانشگاهی انجام می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم طی تعامل با جهاد دانشگاهی بتوانیم از ایده‌های دانش‌بنیان جوانان حمایت و آنان را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در طرح «مَنش» ظرفیت خبرگزاری برنا برای اطلاع‌رسانی و فراخوان برای جوانان در اختیار جهاددانشگاهی خواهد بود و امیدواریم با این تعامل و همکاری مشترک اقدامی مفید برای جوانان استان قزوین داشته باشیم.

لطفی بابیان اینکه به طرح «مَنش» خوش‌بین است، عنوان کرد: جذب تعداد افراد به نحوه فراخوان، اطلاع‌رسانی، شناخت از جوانان بستگی دارد، البته در «مَنش» جوانانی که به جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و طرح و ایده دارند می‌توانند مشمول این طرح شوند؛ همچنین از تشکیل تیم در دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری حمایت خواهیم کرد.

وی متذکر شد: اداره کل ورزش و جوانان تلاش دارد تا فضای مناسبی را در اختیار جهاد دانشگاهی و این تیم‌ها قرار دهد همچنین جلسه‌ای با مدیرکل ورزش و جوانان برگزار خواهیم کرد تا از ظرفیت‌های موجود در سطح استان استفاده کنیم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اشاره کرد: دستورالعمل طرح «مَنش» تدوین شده است و بر اساس آن گام‌به‌گام پیش خواهیم رفت، ولی طی صحبت با مدیریت جهاددانشگاهی قزوین متوجه شدم این طرح تداوم خواهد داشت و ماندگاری این تیم‌ها بعد از حمایت و سپردن به سرمایه‌گذار ادامه دارد.

لطفی در پایان با تأکید بر تلاش جهت حمایت حداکثری اظهار کرد: بودجه‌ای که وزارت ورزش برای این مرحله اختصاص داده ۴۵۰ میلیون تومان است و در این طرح بیشتر به کیفیت توجه خواهیم داشت تا جوانان کسب‌وکارهای پایدار را راه‌اندازی کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها