تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 19:17
کد خبر : 12474

حوزه های درمانی بنگاه اقتصادی نیستند

حوزه های درمانی بنگاه اقتصادی نیستند

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: حوزه های درمانی بنگاه اقتصادی نیستند و خدمت رسانی در این حوزه نباید با نگاه سیاسی و جناحی باشد بلکه باید با دیدگاه انسانی، انقلابی و حیات آرام برای مردم باشد. سردار “حسین معروفی” عصر امروز چهارم مردادماه در مراسم افتتاح تجمیع مراکز مشاوره سپاه ثارالله، بخش دندانپزشکی

حوزه های درمانی بنگاه اقتصادی نیستند

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: حوزه های درمانی بنگاه اقتصادی نیستند و خدمت رسانی در این حوزه نباید با نگاه سیاسی و جناحی باشد بلکه باید با دیدگاه انسانی، انقلابی و حیات آرام برای مردم باشد.

سردار “حسین معروفی” عصر امروز چهارم مردادماه در مراسم افتتاح تجمیع مراکز مشاوره سپاه ثارالله، بخش دندانپزشکی اطفال و لابراتوار درمانگاه دندانپزشکی ولیعصر به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با تاکید برآنکه سپاه پاسداران نگاه اقتصادی در راه اندازی مراکز درمانی ندارد، اظهار کرد: براساس دستورات مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران و بنیاد مستضعفان ارائه خدمات درمانی به آحاد مردم مورد توجه قرار گرفته که در این راستا سپاه ثارالله در استان کرمان بیمارستان فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) را دارد و درمانگاه ولیعصر متعلق به بنیاد مستضعفان است که با هم افزایی به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به راه اندازی بخش دندانپزشکی اطفال در درمانگاه ولیعصر کرمان اظهار کرد: در این مرکز 15 یونیت با تخصص های مختلف با تعرفه های کم به مردم خدمت رسانی می کند و در بخش دندانپزشکی اطفال زیباسازی و درمان کودکان به گونه ای انجام می شود که کودک به راحتی درمان شود.

معروفی از کمبود مرکز تخصصی دندانپزشکی اطفال در استان کرمان سخن به میان آورد و افزود: در استان کرمان فقط یک مرکز تخصصی دندانپزشکی اطفال داشتیم که با افتتاح این مرکز باری از دوش درمان برداشته می شود و در این مرکز پزشکان خدمات قابل قبولی برای اطفال انجام می دهند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: توصیه کردیم یکی از اولویت های ما در دندانپزشکی هم درمان و هم زیباسازی، زنان مخصوصا دختران جوانی که بضافت مالی خوبی ندارند، باشند.

وی با اشاره به افتتاح مرکز مشاوره نیز گفت: یکی از نیازهای جدی جامعه ما براساس دستورات صریح قرآن و سیره اهل بیت موضوع مشاوره است. اسلام به مشاوره ازدواج، تربیت فرزند و … تاکید کرده است.

معروفی با بیان این مطلب که سپاه مراکز مشاوره شمیم و بسیج را دارد، عنوان کرد: در این مرکز مشاوره با تحفیف به عموم مردم مشاوره داده می شود.

وی افزود: ما به دنبال تقویت مشاوره گروهی هستیم به طوری که همزمان به زن و شوهر و حتی فرزندانشان مشاوره دهیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها