تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 20:32
کد خبر : 112617

خانه‌نشینی بهترین انتخاب روز طبیعت در روزهای کرونایی

خانه‌نشینی بهترین انتخاب روز طبیعت در روزهای کرونایی

ایسنا/زنجان سرپرست شهرداری هیدج گفت: خانه‌نشینی بهترین انتخاب روز طبیعت در روزهای کرونایی است. ناصر مرسلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت، اظهار کرد: هر چند خانه‌نشینی در یکی از روزهای خاص سال خوشایند شهروندان نیست، اما حفظ سلامت جامعه و شکست کرونا در گرو حضور نیافتن تک‌تک افراد در اماکن

خانه‌نشینی بهترین انتخاب روز طبیعت در روزهای کرونایی

ایسنا/زنجان سرپرست شهرداری هیدج گفت: خانه‌نشینی بهترین انتخاب روز طبیعت در روزهای کرونایی است.

ناصر مرسلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت، اظهار کرد: هر چند خانه‌نشینی در یکی از روزهای خاص سال خوشایند شهروندان نیست، اما حفظ سلامت جامعه و شکست کرونا در گرو حضور نیافتن تک‌تک افراد در اماکن تفریحی، پارک‌ها و تفرج‌گاه‌ها ضروری است.

وی تاکید کرد: امیدواریم همه افراد با ماندن در خانه، سبزه سال جدید را با سلامتی خود گره بزنند تا با یاری خداوند و همکاری شهروندان با از بین بردن چرخه انتقال ویروس کرونا، همیار و همراه کادر زحمت‌کش و پرتلاش پزشکی و درمانی کشور باشیم.

مرسلی با اشاره به تعطیلی کامل مجتمع خدماتی رفاهی لاله از ۱۵ اسفندماه پارسال و مسدود کردن همه راه‌های دسترسی به این مجتمع، از ارائه نشدن هرگونه خدمات در این مجتمع خبر داد و افزود: همه پارک‌ها و بوستان‌های شهر نیز در روز طبیعت تعطیل بوده و از حضور شهروندان در این مکان‌ها ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ستاد کرونا در شهر هیدج، ادامه داد: محدود و مسدودسازی خروجی‌های شهر و استفاده از نیروهای داوطلب برای همکاری با ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا ویروس جهت اعمال و اجرای طرح‌های محدودیتی در روز طبیعت، از مصوبات مهم جلسه ستاد مقابله با شیوع کرونا ویروس شهر هیدج است.

سرپرست شهرداری هیدج خاطرنشان کرد: رعایت نکردن محدودیت‌های فاصله‌گذاری اجتماعی در روز طبیعت مشمول جرائم مالی و توقیف خودرو خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها