تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 12:12
کد خبر : 126207

خوزستانی‌ها به حرمت مدافعان سلامت در خانه بمانند

خوزستانی‌ها به حرمت مدافعان سلامت در خانه بمانند

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: انتظار می‌رود هم‌استانی‌های عزیز با توجه به حوادث خطرناک ناشی از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری و همچنین شرایط خاص استان خوزستان از نظر شیوع کرونا، به حرمت فداکاری مدافعان سلامت، از برگزاری هرگونه تجمع و مراسم خطرساز پرهیز کنند. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: سال گذشته با همکاری خوب

خوزستانی‌ها به حرمت مدافعان سلامت در خانه بمانند

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: انتظار می‌رود هم‌استانی‌های عزیز با توجه به حوادث خطرناک ناشی از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری و همچنین شرایط خاص استان خوزستان از نظر شیوع کرونا، به حرمت فداکاری مدافعان سلامت، از برگزاری هرگونه تجمع و مراسم خطرساز پرهیز کنند.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: سال گذشته با همکاری خوب مردم عزیز، چهارشنبه آخر سال آرام و کم حادثه‌ای را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اهواز، وی افزود: امسال نیز با توجه به وضعیت قرمز کرونا در استان انتظار می‌رود مردم با هوشیاری، از بروز حوادث چهارشنبه‌سوری که گاه عواقب غیرقابل جبران دارند، جلوگیری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: کودکان و نوجوانان بیشترین قربانیان حوادث چهارشنبه‌سوری هستند. خانواده‌ها از فرزندان خود در این ایام مراقبت کنند و آن‌ها را در خانه نگه دارند.

وی افزود: نیروهای اورژانس بیمارستان‌ها و فوریت‌های پزشکی برای مقابله با حوادث احتمالی در حال آماده‌باش هستند. البته انتظار می‌رود هم‌استانی‌های عزیز با توجه به حوادث خطرناک ناشی از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری و همچنین شرایط خاص استان خوزستان از نظر شیوع کرونا، به حرمت فداکاری مدافعان سلامت، از برگزاری هرگونه تجمع و مراسم خطرساز پرهیز کنند.

رئیس روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز از آماده‌باش اورژانس خوزستان در چهارشنبه‌سوری خبر داد.

عارف اصل‌شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام آماده‌باش اورژانس خوزستان در چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: به منظور درمان به موقع مصدومان احتمالی چهارشنبه‌سوری از ساعت ۱۹ امروز آمبولانس‌ها در هفت نقطه شلوغ اهواز مستقر می‌شوند.

وی افزود: آمبولانس‌ها در نقاطی از جمله کیانپارس، زیتون کارمندی و سلمان فارسی مستقر خواهند شد.

اصل‌شرهانی با اشاره به لغو همه مرخصی نیروه‌ها، ادامه داد: تیم‌های واکنش سریع اورژانس ۱۱۵ نیز آماده‌باش هستند. همچنین کد پشتیبان نقلیه در ستاد اورژانس مستقر خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها