تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دسامبر 2021 - 18:27
کد خبر : 178195

خوزستانی‌ها به مناطق شمالی سفر نکنند / لزوم مسدود کردن مسیرهای برفگیر

خوزستانی‌ها به مناطق شمالی سفر نکنند / لزوم مسدود کردن مسیرهای برفگیر

ایسنا/خوزستان مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با هشدار نسبت به خودداری مردم از سفر به ارتفاعات و مناطق برفگیر در آخر هفته، بر لزوم مسدود کردن مسیرهای در معرض خطر تاکید کرد. امید بن‌عباس در نشست ستاد استانی مدیریت بحران خوزستان که امروز (۲۸ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: پیش از این اداره‌کل مدیریت

خوزستانی‌ها به مناطق شمالی سفر نکنند / لزوم مسدود کردن مسیرهای برفگیر

ایسنا/خوزستان مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با هشدار نسبت به خودداری مردم از سفر به ارتفاعات و مناطق برفگیر در آخر هفته، بر لزوم مسدود کردن مسیرهای در معرض خطر تاکید کرد.

امید بن‌عباس در نشست ستاد استانی مدیریت بحران خوزستان که امروز (۲۸ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: پیش از این اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان در خصوص وزش بادهای نسبتا شدید و بارندگی در مناطق شمالی، شرقی و شمال شرقی هشدارهایی داده بود و امروز نیز مطالب، بررسی و تمهیدات لازم برای پیشگیری از حوادث احتمالی اندیشیده شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از مردم می‌خواهیم در آخر هفته از سفر به ارتفاعات و مناطق برفگیر به ویژه مناطق شمالی استان خوزستان خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: اداره‌کل راهداری و فرمانداران پیش از گرفتار شدن مردم، مسیرهایی که احتمال بسته شدن‌شان وجود دارد را مسدود و اطلاع‌رسانی کنند.

بن‌عباس بیان کرد: اداره‌کل امور عشایر نیز با همکاری فرمانداری‌ها از اسکان عشایر در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها جلوگیری کنند.

وی افزود: طبق پیش‌بینی هواشناسی، وزش باد نسبتا شدید را در مناطق جنوبی خواهیم داشت و احتمال وقوع گرد و غبار و کاهش دید افقی تا ۱۰۰۰ متر وجود دارد که باید رانندگان با دقت و جدیت بیشتری تردد کنند. پلیس راه و راهداری نیز تذکرات و اطلاعیه‌های لازم را صادر کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها