تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 23:17
کد خبر : 113875

دانشجویان داوطلب خدمت زیر چتر بیمه می‌روند

دانشجویان داوطلب خدمت زیر چتر بیمه می‌روند

ایسنا/زنجان معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: برای تامین هر نوع خسارتی به دانشجویان داوطلب خدمت در عرصه سلامت، بیمه مسئولیت به آنان تعلق خواهد گرفت تا دانشجویان با خیال راحت و بدون دغدغه به فعالیت‌های خود ادامه دهند. حسین عمارلو در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تشکیل قرارگاه دانشجویی مقابله با

دانشجویان داوطلب خدمت زیر چتر بیمه می‌روند

ایسنا/زنجان معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: برای تامین هر نوع خسارتی به دانشجویان داوطلب خدمت در عرصه سلامت، بیمه مسئولیت به آنان تعلق خواهد گرفت تا دانشجویان با خیال راحت و بدون دغدغه به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

حسین عمارلو در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تشکیل قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا، اظهار کرد: در قرارگاه دانشجویی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان، ۴ هسته اصلی شامل هسته آموزشی، هسته پژوهش، هسته داوطلبان برای انجام امور داوطلبانه و حضور در محیط‌های درمانی و هسته تامین مواد و ملزومات در راستای تولید مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه در ۴ هسته قرارگاه دانشجویی استان دانشجویان، اعضای هیئت علمی دانشگاه و کارکنان فعالیت می‌کنند، افزود: هسته آموزشی در قالب سوپر گروهی در تلگرام  که دارای ۷ هزار نفر عضو است، مطالب و محتوای علمی معتبری در خصوص ویروس کرونا را در اختیار اعضای گروه قرار می‌دهند.

این مسئول در رابطه با اقدامات هسته داوطلبی قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا، تصریح کرد: تولید و بسته‌بندی ۱۳ هزار محلول ضدعفونی، حضور در مراکز بهداشتی درمانی، کمک به کادر بهداشت و درمان برای نظارت به نانوایی‌ها و تریاژ تلفنی، همراهی با بازرس بهداشت محیط، آموزش نانوایان و سوپرمارکت‌های مناطق، از جمله اقدامات دانشجویان در هسته داوطلبی قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: دانشجویان هسته داوطلبی قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا، کمک‌دست مراقبان سلامت هستند و در راستای غربالگری بیماری کرونا و ثبت اطلاعات افراد در سامانه سیب، کمک بسیاری کردند.

عمارلو در رابطه با اعطای بیمه مسئولیت به دانشجویان داوطلب خدمت، خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته برای تامین هر نوع خسارتی به دانشجویان داوطلب خدمت در عرصه سلامت، بیمه مسئولیت به آنان تعلق خواهد گرفت تا دانشجویان با خیال راحت و بدون دغدغه به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها