تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 مارس 2022 - 15:08
کد خبر : 194633

دانلود زیرنویس سریال Immoral Compass 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Immoral Compass 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Immoral Compass 2021 «قطب‌نمای غیر اخلاقی» بیل بور را در نقش یک مرد سالخورده بازی می‌کند که از طریق یک لنز کمدی و فرسوده، درس‌های زندگی را به یک شخصیت نادیده ارائه می‌کند. هر بخش از راهنمایی‌هایی که توسط شخصیت بور مطرح می‌شود، سپس به مجموعه‌ای از طرح‌ها مرتبط می‌شود که فهرستی

دانلود زیرنویس سریال Immoral Compass 2021 «قطب‌نمای غیر اخلاقی» بیل بور را در نقش یک مرد سالخورده بازی می‌کند که از طریق یک لنز کمدی و فرسوده، درس‌های زندگی را به یک شخصیت نادیده ارائه می‌کند. هر بخش از راهنمایی‌هایی که توسط شخصیت بور مطرح می‌شود، سپس به مجموعه‌ای از طرح‌ها مرتبط می‌شود که فهرستی از ستاره‌های مهمان را شامل می‌شود، که برخی از آنها شامل وینس وان، بابی لی، نیک سوارسون، آل مادریگال و مری لین راجسکوب می‌شوند.

Immoral Compass (TV Series 2021– ) - IMDb

زیرنویس سریال Immoral Compass 2021 قبل از پخش سریال در Roku، Screen Rant به طور انحصاری با تایلر فالبو، خالق/کارگردان Burr و Immoral Compass صحبت کرد تا درباره سریال کمدی، تغییر از Quibi به Roku پس از تا شدن پلتفرم پخش قبلی و موارد دیگر صحبت کند.

اغلب ما موقعیت های زندگی را در تلویزیون یا رسانه های اجتماعی می بینیم و بلافاصله افکار شخصی خود را در مورد آن موقعیت ارائه می دهیم.

بیل بور قطب‌نمای غیر اخلاقی را ارائه می‌کند، مجموعه‌ای از مجموعه تاریک که سخت‌ترین معضلات زندگی را بررسی می‌کند، که همگی از دریچه یک مرد خسته در گاراژ او عبور می‌کنند.

Bill Burr's new series “Immoral Compass” is now on Roku -

زیرنویس Immoral Compass 2021 «قطب‌نمای غیر اخلاقی» بیل بور را در نقش یک مرد سالخورده بازی می‌کند که از طریق یک لنز کمدی و فرسوده، درس‌های زندگی را به یک شخصیت نادیده ارائه می‌کند. هر بخش از راهنمایی‌هایی که توسط شخصیت بور مطرح می‌شود، سپس به مجموعه‌ای از طرح‌ها مرتبط می‌شود که شامل فهرستی از ستاره‌های مهمان است که برخی از آنها شامل وینس وان، بابی لی، نیک سوارسون، آل مادریگال و مری لین راجسکوب می‌شوند.

Bill Burr Presents Immoral Compass بر اساس شورت دیجیتال تایلر فالبو توسط Irwin Entertainment و All Things Comedy تولید شده است. این سریال توسط جان ایروین، بور، آل مادریگال، مایک برتولینا و فالبو تهیه‌کننده اجرایی و لیزا ککلر نیز تهیه‌کننده اجرایی آن است.

Immoral Compass (TV Series 2021– ) - IMDb

این سریال اولین بار در ژانویه سال گذشته معرفی شد و قرار بود در Quibi پخش شود. با این حال، زمانی که Quibi تنها پس از 8 ماه نتوانست بینندگان را جذب کند، در نهایت تمام محتوای آنها به Roku رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها