تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 آوریل 2022 - 15:45
کد خبر : 196576

دانلود زیرنویس سریال Seoul Check-in: Pilot 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Seoul Check-in: Pilot 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Seoul Check-in: Pilot 2022 اولین نمایش کیم تائهو، تهیه کننده از زمانی است که او پخش کننده محلی MBC را در ژانویه ترک کرد. او بیشتر برای «چالش بی نهایت» (18-2005) و «پاتوق با یو» (2019-2019) شناخته شده است. زیرنویس سریال Seoul Check-in: Pilot 2022 کیم در یک رویداد مطبوعاتی آنلاین چهارشنبه

دانلود زیرنویس سریال Seoul Check-in: Pilot 2022 اولین نمایش کیم تائهو، تهیه کننده از زمانی است که او پخش کننده محلی MBC را در ژانویه ترک کرد. او بیشتر برای «چالش بی نهایت» (18-2005) و «پاتوق با یو» (2019-2019) شناخته شده است.

زیرنویس سریال Seoul Check-in: Pilot 2022 کیم در یک رویداد مطبوعاتی آنلاین چهارشنبه گفت: «زمانی که تصمیم به فیلمبرداری از لی هیو ری گرفتیم، مطمئن نبودیم که آیا باید یک خلبان راه اندازی کنیم یا نه. ما تصمیم گرفتیم در حالی که برای اجرای ماما آماده می شد از او فیلم بگیریم و او در خانه خواننده Uhm Jung-hwa ماند.

او با این ایده راحت بود بنابراین ما [کارمندان تولید] تصمیم گرفتیم که دخالت خود را حذف کنیم و دوربین را فقط روی او متمرکز کردیم. همانطور که فیلم را ویرایش می‌کردیم، فکر می‌کردیم که محتوای خوبی است، اما نمی‌خواستیم ارتباط آن با زمان‌بندی از دست برود. بنابراین ما این موضوع را با Tving در میان گذاشتیم و تصمیم گرفتیم ابتدا یک خلبان را به نمایش بگذاریم. بعد از اینکه دیدیم مردم به خلبان چه واکنشی نشان می‌دهند، تصمیم‌گیری برای من جدید بود که آیا این برنامه به یک برنامه عادی تبدیل می‌شود.

Tving's 'Seoul Check-In' sets new records

زیرنویس Seoul Check-in: Pilot 2022 یکی از نظراتی که در مورد خلبان به یاد دارم این بود که “فکر می کنم این نقطه قوت لی هیو ری است.” نمایش حتی زمانی که او صحبت نمی کند سرگرم کننده است.

از نقطه نظر یک ناظر، او داغ‌ترین و شیک‌ترین دیوا است، [اما وقتی دوربین را روی او متمرکز کردیم] به نظر می‌رسید که او در سئول احساس ناخوشایندی و متفاوتی می‌کند. این واقعا برای ما جالب بود، بنابراین تصمیم گرفتیم آن طرف او را در برنامه خود برجسته کنیم. وقتی احساساتی که او در سئول احساس می کند با نمای شهر سئول که به سرعت در حال تغییر است در تضاد بود، او تنها به نظر می رسید. زمانی که ما برای اولین بار عنوان نمایش را «سئول چک-این» گذاشتیم، [فقط] بر این مفهوم تمرکز کردیم که لی برای یک شب در سئول در محل سکونت شخص دیگری اقامت داشته است، اما همانطور که از خلبان فیلم می‌گرفتیم، می‌توانستیم ببینیم که بازدید از سئول یک شب بود. مانند “چک این” برای لی. بنابراین تصمیم گرفتیم از بخش های مختلف سئول فیلمبرداری کنیم.

Tving's 'Seoul Check-In' sets new records

یکی از صحنه‌هایی که در فضای مجازی منتشر شد، گفتگوی بین دو دیوا، لی و اوهم بود که او شب را در خانه اوهم می‌ماند. کیم گفت که این صحنه به ویژه جذابیتی را که خواننده در بین مردم دارد به نمایش می گذارد.

او گفت: «در حالی که لی و اوهم یکدیگر را دلداری می دادند، من احساس کردم که بینندگان نیز دلداری می دهند. “من فکر می کنم که بینندگان نیز از طریق لی و گفتگوهای او با دیگران به دنبال آرامش هستند. اگرچه او یک سوپراستار است که همیشه در کانون توجه قرار دارد، اما به مردم دلداری می دهد که او همان چیزهایی را احساس می کند که دیگران احساس می کنند.

او گفت: “من معتقدم که لی نیز با احساس آرامش به جزیره ججو برمی گردد.” او گفت: «اگرچه قبلاً داغ‌ترین سوپراستار بود، چون در هشت سال گذشته در ججو زندگی می‌کرد، بین خود و شهر فاصله‌ای احساس می‌کرد. اما از آنجایی که او شب را در سئول می‌ماند، فکر می‌کنم که او نیز احساس می‌کند که این فاصله خیلی دور نیست.»

او گفت: «ما تا قسمت 5 فیلمبرداری کردیم. «نمایش بیشتر لی را در طول برنامه‌هایش در سئول دنبال می‌کند و افرادی را که می‌خواهد ملاقات کند و کسانی که باید ملاقات کند. لی شخصاً با اولین مهمان برنامه ما تماس گرفت زیرا در مورد آن شخص کنجکاو بود. آخرین قسمتی که ما فیلمبرداری کردیم، لی با دوستانش از ججو به سئول آمده بود. فکر می‌کنم تماشاگران به همان اندازه که خواننده با دوستانش معاشرت می‌کند، از دیدن جنبه دیگری از او لذت خواهند برد.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها