تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فوریه 2022 - 15:13
کد خبر : 194296

دانلود زیرنویس سریال Shingeki no Kyojin OVA 2013 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Shingeki no Kyojin OVA 2013 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Shingeki no Kyojin OVA 2013 حمله به تایتان: بدون پشیمانی یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط گان اسنارک نوشته شده و توسط هیکارو سوروگا تصویرگری شده است، بر اساس رمانی تصویری به همین نام. این سریال یک مانگای محبوب Hajime Isayama Attack on Titan (حمله به تایتان، Shingeki no Kyojin) است.

دانلود زیرنویس سریال Shingeki no Kyojin OVA 2013 حمله به تایتان: بدون پشیمانی یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط گان اسنارک نوشته شده و توسط هیکارو سوروگا تصویرگری شده است، بر اساس رمانی تصویری به همین نام. این سریال یک مانگای محبوب Hajime Isayama Attack on Titan (حمله به تایتان، Shingeki no Kyojin) است. داستان شخصیت لوی آکرمن را قبل از پیوستن به سپاه بررسی می‌کند.

Attack on Titan" OVA: Ilse's Notebook (TV Episode 2013) - IMDb

زیرنویس سریال Shingeki no Kyojin OVA 2013 این داستان پیش درآمدی برای حمله به تایتان است و لوی را در روزهایی که به عنوان یک جنایتکار در شهر زیرزمینی فعالیت می‌کرد، دنبال می‌کند، زمانی که او با دو دوست صمیمی‌اش ایزابل ماگنولیا و فارلان چرچ بود قبل از اینکه اروین اسمیت او را در سپاه بررسی کند.

Shingeki no Kyoujin - Ilse no Techou (OVA) - Lost in Anime

زیرنویس Shingeki no Kyojin OVA 2013 قبل از اینکه سوروگا مانگا را شروع کند، سردبیرش به او پیشنهاد کرد که از کانال تخلیه زیرزمینی بیرونی منطقه متروپولیتن بازدید کند تا بتواند در ابتدای داستان زیرزمینی را که لوی و دیگران در آن زندگی می‌کنند، تجسم کند. در آنجا بود که سوروگا برای اولین بار توانست تصور کند که یک تیتان 18 متری واقعاً چقدر بزرگ است.

سوروگا در حین کشیدن لوی سعی کرد جوان‌تر از او در حمله به تایتان ظاهر شود. او خاطرنشان کرد که عدم احساس عاطفی او انتخاب عباراتی را که در حین طراحی به او بگوید را دشوار کرده است. با ​​ایزابل، سوروگا سعی کرد شخصیتی «سرزنده و پرانرژی» را منتقل کند که در عین اینکه «بسیار زیبا» بود، به همان اندازه توانایی مبارزه با تیتان‌ها را داشت. سوروگا در ترسیم صورت فارلان مشکل داشت، زیرا می خواست به او ویژگی هایی بدهد که به وضوح او را از دو شخصیت اصلی دیگر متمایز کند. علی‌رغم آن، کپی کردن مدل موی شخصیت از طرح اصلی Namaniku ATK به طرز شگفت‌آوری آسان بود.

Attack on Titan" OVA: Ilse's Notebook (TV Episode 2013) - IMDb

دو رمان تصویری نوشته گان اسنارک (砂阿久雁، سونااکو گان) از نیتروپلاس، با نام‌های کوی ناکی سنتاکو [یوکوکو] (悔いなき選択[予告]، “انتخابی بدون پشیمانی: پیش نمایش” و کویی 選択، “انتخابی بدون پشیمانی”)، با سومین و ششمین مجموعه بلوری انیمه Attack on Titan، به ترتیب در 18 سپتامبر 2013 و 18 دسامبر 2013 منتشر شد. طراحی شخصیت توسط Namaniku ATK، همچنین از Nitroplus ارائه شده است.

این مجموعه توسط گان اسنارک نوشته شده و توسط هیکارو سوروگا (駿河ヒカル، سوروگا هیکارو) تصویرگری شده است. یک فصل پیش درآمد در شماره نوامبر 2013 مجله مانگا کودانشا شوجو در 28 سپتامبر 2013 منتشر شد. این پیش درآمد در شماره دسامبر در 28 اکتبر 2013 پس از اینکه اولین شماره آن به سرعت فروخته شد، دوباره منتشر شد. این سریال در شماره ژانویه 2014 در 28 نوامبر 2013 آغاز شد. Kodansha تصمیم گرفت تا تیراژ مجله را 5 برابر (500٪) افزایش دهد به دلیل محبوبیت این مجموعه، با شروع شماره ژانویه 2014. هنگامی که آنها این شماره را در 16 دسامبر 2013 مجدداً چاپ کردند، تعداد نسخه ها را دوباره افزایش دادند که باعث شد کل چاپ 10 برابر (1000٪) نسبت به فروش ماهانه 13667 نسخه قبلی ثبت شده قبلی افزایش یابد. فصل ویژه ای در شماره ماه مه 2014 مجله Kodansha’s Monthly Shōnen Sirius در 25 مارس 2014 منتشر شد. این مجموعه در شماره اوت 2014 در 28 ژوئن 2014 به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها