تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دسامبر 2022 - 14:45
کد خبر : 206052

دانلود زیرنویس سریال The Billion Dollar Code 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Billion Dollar Code 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Billion Dollar Code 2021 زیرنویس سریال رمز میلیارد دلاری یک مینی سریال تلویزیونی آلمانی محصول 2021 با بازی بیورن فرایبرگ، سئوماس اف سارجنت و لئونارد شایچر است. بر اساس رویدادهای واقعی، این سریال برای نتفلیکس ساخته شد، جایی که اولین بار در اکتبر 2021 همراه با یک قسمت داستانی دیگر پخش

دانلود زیرنویس سریال The Billion Dollar Code 2021 زیرنویس سریال رمز میلیارد دلاری یک مینی سریال تلویزیونی آلمانی محصول 2021 با بازی بیورن فرایبرگ، سئوماس اف سارجنت و لئونارد شایچر است. بر اساس رویدادهای واقعی، این سریال برای نتفلیکس ساخته شد، جایی که اولین بار در اکتبر 2021 همراه با یک قسمت داستانی دیگر پخش شد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس سریال The Billion Dollar Code 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال The Billion Dollar Code 2021 طرح دو خط زمانی به هم پیوسته را دنبال می کند. در برلین دهه 1990، گروهی از هکرهای جوان و دانشجویان هنر، همکاری ART+COM [de] را برای بازی در لبه برش برنامه‌نویسی کامپیوتر و هنر دیجیتال تأسیس کردند. آنها در سال 1991 یک مرورگر سیاره ای توسعه دادند که توسط یواخیم ساتر برای دریافت بودجه از Deutsche Telekom در سال 1993 برای شروع توسعه موفقیت آمیز Terravision استفاده شد. در این مجموعه، شروع ART+COM کنار گذاشته شد، در حالی که چندین نفر از افراد واقعی و سهامداران با بازیگران کوچکتری ترکیب شدند، با کارستن شلوتر خیالی به عنوان هنرمند اصلی و ژوری مولر به عنوان برنامه نویس اصلی.

دانلود زیرنویس سریال رمز میلیارد دلاری 2021 داستان دیگر حول بحث نقض حق ثبت اختراع در سال 2014 علیه گوگل است که ادعا می کند از TerraVision برای توسعه Google Earth استفاده شده است. شخصیت تخیلی برایان اندرسون بر اساس برایان مک کلندون و مایکل تی جونز ساخته شده است که شرکت Keyhole Inc را برای توسعه یک مرورگر سیاره ای پیدا کردند. این شرکت در سال 2004 توسط گوگل خریداری شد. این فیلم جنبه‌هایی از دعوای واقعی را که تا سال 2017 ادامه داشت را به نمایش می‌گذارد و فیلمنامه تنها بخش‌هایی از بیانیه‌های دادگاه واقعی را بازتولید می‌کرد تا از درگیری با Google جلوگیری کند و بخش‌های کلیدی دادرسی را تخیلی یا حذف کرد. .

زیرنویس سریال The Billion Dollar Code 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس The Billion Dollar Code 2021 این مینی سریال دعوی قضایی را نمایش می دهد که روند رسیدگی به آن تا سال 2017 ادامه داشت. Art+Com در دادگاه و در دادگاه تجدید نظر شکست خورد. سازندگان فیلم از بخش‌هایی از متن آزمایشی برای جلوگیری از درگیری با گوگل استفاده کردند، اما جنبه‌های کلیدی محاکمه کاملاً تخیلی یا حذف شدند. تصمیم واقعی دادگاه در واقع بر اساس یافته های دیگر بود.

زیرنویس The Billion Dollar Code 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال رمز میلیارد دلاری 2021 در سریال نتفلیکس، شخصیت برایان اندرسون تحت سوگند درباره نرم افزار Terravision نظر او را می پرسند و می گوید: “راستش آن زمان فوق العاده بود و اکنون فوق العاده است.” زمانی که مایکل تی جونز شهادت داد، گفت: “آن زمان فوق العاده بود و اکنون فوق العاده است”، اما او در مورد رابط توپ، یک ماوس سه بعدی صحبت می کرد. او ادامه داد: «و در واقع من توپ را خیلی دوست داشتم. اما تا آنجا که قسمت واقعی کامپیوتر، من به خصوص تحت تاثیر آن قسمت قرار نگرفتم.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها