تاریخ انتشار : جمعه 28 اکتبر 2022 - 17:57
کد خبر : 203873

دانلود زیرنویس فیلم A Savannah Haunting 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم A Savannah Haunting 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم A Savannah Haunting 2021 زیرنویس فیلم یک ساوانا خالی از سکنه در نسخه آنلاین جشنواره فیلم دراکولا 2021 در رومانی یک ساعت عجیب اما جذاب بود. این فیلم به کارگردانی ویلیام مارک مک کالو، که بازیگری پرکار و همچنین فیلم‌ساز ترسناک است، و الکسیس نلسون، جادوگر مشهور VFX نامزد جایزه امی، فیلمی

دانلود زیرنویس فیلم A Savannah Haunting 2021 زیرنویس فیلم یک ساوانا خالی از سکنه در نسخه آنلاین جشنواره فیلم دراکولا 2021 در رومانی یک ساعت عجیب اما جذاب بود. این فیلم به کارگردانی ویلیام مارک مک کالو، که بازیگری پرکار و همچنین فیلم‌ساز ترسناک است، و الکسیس نلسون، جادوگر مشهور VFX نامزد جایزه امی، فیلمی است که با عکاسی واضح و رنگ‌های روشن توجه شما را به خود جلب می‌کند. و از این واقعیت که در خانه ای در ساوانا با سابقه واقعی تسخیر شده فیلمبرداری شده است، اعتبار بیشتری به آن داده می شود – برخی از بازیگرانی که در اینجا ظاهر می شوند، حتی خود مک کالو، به نظر می رسد صاحبان قبلی خانه بوده اند، و آنها به اشتراک گذاشته اند. تجربیات در دنباله اعتبار 5 دقیقه ای. نکته منفی این است که این فیلم گاهی اوقات به عنوان یک مهیج مادام العمر ظاهر می شود (که می تواند هم خوب و هم بد باشد) و در حالی که از نظر موضوعی و مفهومی راضی کننده است، متأسفانه موفق نمی شود فرود را حفظ کند.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم A Savannah Haunting 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم A Savannah Haunting 2021 ژانر گوتیک جنوبی را با فیلم پر جنب و جوش، به ویژه خانه خالی از سکنه ترکیب می کند (این یک امر بسیار ملایم تر و شخصی تر از بسیاری از تلاش های استودیویی است که در آن منطقه انجام می شود – هیچ گونه ترسناکی وجود ندارد، زیرا مبتدیان) و دارای عناصری از تجربۀ نوجوانی است که در واقع تجربه تماشا را برای حدود یک ساعت یا بیشتر غنی می کند، اما در نهایت به خاطر پیچ و تاب رها می شوند. داستان درباره خانواده ای چهار نفره است که زندگی قدیمی خود را به دنبال یک دختر فوت شده پشت سر می گذارند و به ساوانا نقل مکان می کنند – که، همانطور که مشخص است، تاریخچه ای غنی از غیبت و رقیب معنوی با نیواورلئان دارد.

مرتبط ترین مضامین کنار آمدن با اندوه، غلبه بر وسوسه، تمایلات جنسی رو به رشد و تنهایی و انزوای دوران کودکی است – در واقع، چهار شخصیت، مادر، پدر، دختر و پسر، هر کدام یکی از این مضامین را چنان به طور کامل نشان می دهند که می توان گفت که این چهار فیلم به‌عنوان یک فیلم است، اما به جز – شاید – مادر، راشل، خیلی بیشتر از آن ظاهر نشده‌اند. موضوع تکرارشونده نیز برده‌داری و استثمار سیاه‌پوستان و میراث پیچیده قرن‌ها نفرت است – فقط انتظار نداشته باشید چیزی شبیه فیلم پیچیده و ترسناک «راه‌آهن زیرزمینی» یا حتی فیلم امسال بلومهاوس «Black as» باشد. شب.

دانلود زیرنویس فیلم یک ساوانا خالی از سکنه 2021 طرح، پس از معرفی چند شخصیت محلی و ذکر تنش‌های نژادی گذشته ساوانا، و همچنین شیوه‌های وودوی آن، هر یک از چهار شخصیت را در حالی دنبال می‌کند که زندگی جدید خود را طی می‌کنند – مادر به روانپزشک مراجعه می‌کند و به نوبه خود توسط روح او ملاقات می‌کند. دختر مرده او – یا او؟ دختر نوجوان با یک شخصیت زن کمی مسن‌تر ملاقات می‌کند که با او رابطه‌ای آتشین و پرشور آغاز می‌کند. پدر بیشتر غایب است، در بازسازی خانه‌های قدیمی کار می‌کند، دوستی را با خانواده سیاه‌پوستان آغاز می‌کند و خودش توسط لیلات وسوسه می‌شود. در نهایت، پسر فقط یک پسر جوان است، البته کمی شخصیت کاساندرا، و او با ارواح بازی می کند که او را وارد موقعیت های خطرناک می کند. همچنین یک عروسک ترسناک وجود دارد که شاید قوی‌ترین تصویر تکراری در کل فیلم باشد، و همچنین صحنه‌ای با برهنگی که بی‌جا و غیر ضروری به نظر می‌رسد.

زیرنویس فیلم A Savannah Haunting 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس A Savannah Haunting 2021 بسیاری از فیلم‌های ترسناک مدرن، رشد شخصیت‌ها را به نفع ترسیم دائمی قربانی می‌کنند، و این فیلم با این رویکرد پیش می‌رود، اما اگرچه تلاشی شجاعانه است، لحن‌های دائماً در حال تغییر آن به شکل‌گیری یک کل منسجم کمک نمی‌کنند – نه اینکه این موضوع چیزی را می‌دزدد. با این حال، از جذابیت فیلم – در 1 ساعت و 43 دقیقه، این هنوز هم یک تماشای ارزشمند است. مشکل واقعی این است: اگر خلاصه داستان بالا را بخوانید و فکر کنید “هی، این یک مهیج مادام العمر است، درست است؟”، در این صورت ممکن است متوجه چیزی شوید: طرح داستان، و به طور خاص، نحوه فیلمبرداری فیلم و ویرایش شده – کاملاً در تضاد با تاریکی مناسب یک فیلم ارواح – و برخی از دیالوگ ها به یک فیلم هیجان انگیز مادام العمر اشاره می کنند، البته جدی تر از احمقانه ترین پیشنهادهایی که شبکه با آن ها شناخته شده است.

وقتی می گوییم “عمر” و “دیوانه” در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟ شاید «گرفتار» 2015، با بازی آنا کمپ که تمام نیک کیج را بازی می‌کند، یا عنوان خنده‌دار «Stalked By My Mother» با یکی از بهترین شخصیت‌های شرور در یک عمر هیجان‌انگیز. در واقع، عناوینی مانند «دکتر روانی»، «در تعقیب همسایه من»، «در 17 سالگی تعقیب شده» و لحن بعضاً غافل‌انگیزی که در آن فیلم‌ها یافت می‌شود، دقیقاً همان چیزی است که آنها را در فیلم مخفیانه ویل فرل در سال 2015 با بازی «یک مرگبار» تقلید کرد. پذیرش»، و اخیراً – چه قصد سازندگان فیلم این بوده یا نه، برخی از منتقدان و طرفداران به شباهت‌ها اشاره کردند – در فیلم ترسناک «مثبت کاذب» با بازی ایلانا گلیزر A24… بنابراین پرده بین فیلم هیجان‌انگیز و ترسناک جدی بسیار نازک‌تر است. الان نسبت به قبل این نیز می‌تواند چیز خوبی باشد، زیرا قلمروهای زیادی وجود دارد که هنوز هم می‌تواند به فیلم‌های ترسناک با ابروهای بالا بپیوندد و در نهایت آن را غنی‌تر کند (درست مانند نویسنده‌ای مانند دیوید فاستر والاس که طنز ابرو و کم‌ابرو را با هم ترکیب کرده است. ).

زیرنویس فیلم یک ساوانا خالی از سکنه 2021 موفق می شود با آخرین اکشنی که به طور کامل به ژانر وحشت متعهد است، با ظاهر شدن موجود شیطانی به عنوان چیزی نسبتاً غیرمنتظره و قدرتمند، و صحنه ای از «تالار رقص ارواح» که ظاهراً تماماً شبح پس از درخشش است، از آن احساس زندگی خارج شود. فیلم‌ها باید تلاش کنند… اما، متأسفانه، این آخرین عمل در مقایسه با چیدمان بسیار امیدوارکننده اصلاً کار نمی‌کند – شما را از فضایی که قبلا تثبیت شده بود خارج می‌کند، جالب‌ترین خط داستانی را رها می‌کند، و پایان می‌تواند به شدت احساس شود. عجولانه و ناراضی – اگر پایان «جزیره شاتر» را دور از ذهن می‌دانید، می‌توانید با خیال راحت این یکی را به فهرست تعلیق‌های نادرست اضافه کنید.

زیرنویس فیلم یک ساوانا خالی از سکنه 2021 - بلو سابتايتل

اما، در مجموع، زیرنویس یک ساوانا خالی از سکنه 2021 مطمئناً تجربه جالبی بود، با فراز و نشیب، تجربه‌ای که پس از ورود به پلتفرم‌های VOD مشکلی برای یافتن طرفداران خود نخواهد داشت. برای یک ساعت و ده دقیقه، با ترکیب چهار ژانر مختلف، توجه شما را به خود جلب می‌کند، و عکس‌ها و رنگ‌های خیره‌کننده، محیطی غنی، و شخصیت‌های عجیب و غریب را ارائه می‌کند – لیلات و همسایه‌ای ترسناک و نژادپرست که فقط می‌خواهد کمکی به شما کند! این که نمی تواند پایانی جذاب داشته باشد که در خور تمام قطعاتی باشد که روی تخته می گذارد، حیف است، اما به عنوان فیلمی که حول یک خانه جن زده واقعی ساخته شده است، بیش از آن که کار خود را انجام دهد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها