تاریخ انتشار : جمعه 23 دسامبر 2022 - 19:18
کد خبر : 206593

دانلود زیرنویس فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022 زیرنویس فیلم پیاز شیشه ای: راز چاقوها یک فیلم رازآلود آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی رایان جانسون و تهیه کنندگی جانسون و رام برگمن است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم Knives Out 2019 است و دنیل کریگ در نقش کارآگاه اصلی بنوا

دانلود زیرنویس فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022 زیرنویس فیلم پیاز شیشه ای: راز چاقوها یک فیلم رازآلود آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی رایان جانسون و تهیه کنندگی جانسون و رام برگمن است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم Knives Out 2019 است و دنیل کریگ در نقش کارآگاه اصلی بنوا بلان در حالی که پرونده جدیدی را آغاز می‌کند، بازی می‌کند. بازیگران گروه شامل ادوارد نورتون، ژانل مونا، کاترین هان، لزلی اودوم جونیور، جسیکا هنویک، مدلین کلین، کیت هادسون و دیو باوتیستا هستند.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022 در طول همه‌گیری کووید-19، کارآگاه بنوا بلان توسط هلن برند استخدام می‌شود تا مرگ خواهر دوقلویش، کاساندرا «اندی» برند را بررسی کند. اندی مدیرعامل آلفا بود، یک شرکت فناوری که او با همکاری مایلز برون تأسیس کرد. مایلز پس از عدم رضایت مایلز برای انتشار Klear، یک سوخت جایگزین مبتنی بر هیدروژن بالقوه خطرناک، اندی را از شرکت مانور داد و برنده دعوی حقوقی شد که او علیه او تنظیم کرد. پرونده اندی زمانی که نتوانست ثابت کند ایده های پایه آلفا متعلق به اوست و همچنین به دلیل شهادت دوستان قدیمی او و مایلز: لیونل توسن، دانشمند ارشد آلفا، کلر دبلا فرماندار کنتیکت، بردی جی طراح مد و دوک کودی، مجری حقوق مردان، شکست خورد. . هلن مشکوک است که یکی از پنج نفر، اندی را پس از اینکه دستمال کوکتل را در جایی که ایده آلفا را نوشته بود، به قتل رساند.

دانلود زیرنویس فیلم پیاز شیشه ای: راز چاقوها 2022 مایلز میزبان یک آخر هفته رازآلود قتل در عمارت خود، پیاز شیشه ای، در جزیره خصوصی خود در یونان است. از آنجایی که اندی دعوت شده بود و خبر مرگ او منتشر نشده است، بلان به هلن دستور می دهد تا آخر هفته به عنوان اندی ظاهر شود تا به او در تحقیق کمک کند. آنها در سفر به جزیره به لیونل، کلر، بردی و دوک می پیوندند. پگ دستیار بردی و ویسکی دوست دختر دوک نیز گروه را همراهی می کنند. به محض ورود آنها، مایلز حضور بلان را زیر سوال می برد، اما به او اجازه می دهد بماند، با این فرض که او به عنوان یک شوخی توسط یکی از مهمانان دیگر دعوت شده است.

زیرنویس فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022 هلن به دنبال سرنخ‌هایی می‌گردد که می‌تواند به قاتل اندی منجر شود، اما فقط انگیزه‌هایی را برای لیونل، کلر، بردی و دوک کشف می‌کند که در عوض مایلز را بکشند. لیونل و کلر شهرت حرفه ای خود را برای حمایت از Klear به خطر انداخته اند تا پس از آن ویژگی های بالقوه خطرناک آن را کشف کنند. بردی توسط مایلز مجبور می‌شود تا مسئولیت استخدام یک عرق‌فروشی در بنگلادش را برای تولید خط لباس‌اش بپذیرد، و دوک تلاش می‌کند تا با استفاده از ویسکی برای اغوا کردن او، مایلز را مجبور کند که به او موقعیتی در اخبار آلفا بدهد. بلان عمداً با حل فوری “معمای قتل” مایلز برنامه ریزی شده را خراب می کند تا به هلن فرصت بیشتری برای تمرکز بر مهمانان بدهد. بعداً در همان شب و در حین مهمانی‌های گروهی، دوک پس از نوشیدن تصادفی از لیوان مایلز به طور ناگهانی مرده سقوط می‌کند. گروه وحشت می کنند و قبل از اینکه بفهمند تپانچه دوک مفقود شده است، به “اندی” به عنوان قاتل مشکوک می شوند. در هرج و مرج بعدی، گروه از هم جدا می شود. بلان هلن را که به دنبال دستمال کوکتل اندی می گشت، پیدا می کند و به او دستور می دهد تا دفتر مایلز را جستجو کند. یک مهاجم ناشناس به سینه هلن شلیک می کند، اما گلوله توسط دفتر روزنامه اندی در جیب ژاکت او مسدود می شود.

زیرنویس فیلم پیاز شیشه ای: راز چاقوها 2022 پس از کمک به مرگ هلن جعلی، بلان بقیه اعضای گروه را در اتاق هنر مایلز جمع می کند و به این نتیجه می رسد که مایلز هر دو قتل را انجام داده است. پس از اینکه مایلز از وجود این دستمال از لیونل مطلع شد، اندی را کشت تا از افشای آن برای عموم جلوگیری کند. بلافاصله پس از قتل، دوک او را در حال خروج از خانه دید، که به محض انتشار خبر آن در اینترنت در طول مهمانی، دخالت مایلز با مرگ اندی را استنباط کرد. دوک تلاش کرد تا مایلز را باج‌گیری کند و باعث شد که مایلز قبل از استفاده از تپانچه دوک برای شلیک به هلن، دوک را با آب آناناس که دوک به آن حساسیت داشت مسموم کند. هلن دستمال را در دفتر مایلز پیدا می کند و هویت واقعی خود را برای گروه فاش می کند. با این حال، مایلز دستمال را می سوزاند و لاف می زند که هیچ مدرکی علیه او وجود ندارد. در حالی که بلان نمی تواند کمک کند و گروه تمایلی به جانبداری از او ندارند، هلن مجسمه های شیشه ای مایلز را قبل از اینکه عمارت با انرژی کلیر را منفجر کند، نابود می کند. این کار پیاز شیشه ای و مونالیزا را که مایلز از موزه لوور به امانت گرفته بود، از بین می برد. با از بین رفتن شهرت مایلز به دلیل تخریب نقاشی و اثبات خطرناک بودن کلیر، گروه تصمیم می گیرند که علیه او شهادت دهند. هلن و بلان در ساحل می نشینند و پلیس را تماشا می کنند.

زیرنویس Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس پیاز شیشه ای: راز چاقوها 2022 در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، 93 درصد از 305 منتقد، با میانگین امتیاز 8/10 مثبت هستند. توافق این وب‌سایت چنین است: «پیاز شیشه‌ای بنوا بلان را برای یک معمای سرگرم‌کننده دیگر که توسط گروه بازیگران برجسته‌ای تکمیل شده است، بازمی‌گرداند». متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس 60 منتقد، امتیاز 81 از 100 را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «تحسین جهانی» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها