تاریخ انتشار : شنبه 5 نوامبر 2022 - 17:34
کد خبر : 204223

دانلود زیرنویس فیلم Izzy Lyon: The Unspun Truth 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Izzy Lyon: The Unspun Truth 2020 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Izzy Lyon: The Unspun Truth 2020 پس از زندگی تیره و تار ایزی لیون، قهرمان معروف، بیست سال از ناپدید شدن اسرارآمیز لیون می گذرد و گروهی از طرفداران پرشور به دنبال اتحاد مجدد هستند تا حقیقت ناپدید شدن این سلبریتی را کشف کنند. این گروه از طرفداران زندگی لیون را به

دانلود زیرنویس فیلم Izzy Lyon: The Unspun Truth 2020 پس از زندگی تیره و تار ایزی لیون، قهرمان معروف، بیست سال از ناپدید شدن اسرارآمیز لیون می گذرد و گروهی از طرفداران پرشور به دنبال اتحاد مجدد هستند تا حقیقت ناپدید شدن این سلبریتی را کشف کنند. این گروه از طرفداران زندگی لیون را به تفصیل بررسی می‌کنند، از اوایل دهه 80 تا اواخر دهه 90 او، در فرآیند کشف پرتره‌ای از یک فرد معیوب که در گذشته کورکورانه آن را می‌پرستیدند. گفته می شود که دشمنان ضد ایزی در تلاش هستند تا لیون را از تالار مشاهیر اسپینترنشنال حذف کنند، چیزی که پیروان باید در طول فیلم با آن حساب کنند.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Izzy Lyon: The Unspun Truth 2020 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Izzy Lyon: The Unspun Truth 2020 لامار در نقش شخصیتی به نام مارکوس لیون، کوشنر نقش آنتوان سنت پوپون، پروپس در نقش برایان کولرو، پارکر نقش مری الن بوئر، ویتلی نقش روندا جکسون لیون و لری فولر نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کنند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به جف برایان دیویس، بروس باوم، جان کوپلند، لانا بارون و غیره اشاره کرد.

زیرنویس فیلم Izzy Lyon: The Unspun Truth 2020 - بلو سابتايتل

زیرنویس Izzy Lyon: The Unspun Truth 2020 این فیلم ساختگی توسط دن لنیگان و مهران تورگولی کارگردانی می‌شود و علاوه بر این در کنار بارون، که در این فیلم نیز ایفای نقش می‌کند، داستان را خلق می‌کنند.

زیرنویس Izzy Lyon: The Unspun Truth 2020 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم ایزی لیون: حقیقت نریخته 2020 بارون در کنار کودی فردریک تهیه کنندگی را بر عهده دارد، در حالی که لانیگان، تورگولی، بارون و اندی کلیمچاک به عنوان نویسندگی در این فیلم شناخته می شوند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها