تاریخ انتشار : شنبه 24 دسامبر 2022 - 18:37
کد خبر : 206602

دانلود زیرنویس فیلم Scent of a Woman 1992 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Scent of a Woman 1992 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Scent of a Woman 1992 زیرنویس فیلم بوی زن یک فیلم درام آمریکایی محصول 1992 و به کارگردانی مارتین برست است که داستان یک دانش آموز مدرسه مقدماتی را روایت می کند که به عنوان دستیار یک سرهنگ نابینا و تحریک پذیر ارتش بازنشسته شده است. این فیلم بازسازی فیلم ایتالیایی Profumo

دانلود زیرنویس فیلم Scent of a Woman 1992 زیرنویس فیلم بوی زن یک فیلم درام آمریکایی محصول 1992 و به کارگردانی مارتین برست است که داستان یک دانش آموز مدرسه مقدماتی را روایت می کند که به عنوان دستیار یک سرهنگ نابینا و تحریک پذیر ارتش بازنشسته شده است. این فیلم بازسازی فیلم ایتالیایی Profumo di donna ساخته دینو ریسی محصول 1974 است که بو گلدمن از رمان Il buio e il miele (ایتالیایی: تاریکی و عسل) نوشته جیووانی آرپینو اقتباس کرده است. در این فیلم آل پاچینو و کریس اودانل به ایفای نقش می پردازند و جیمز ربهورن، فیلیپ سیمور هافمن و گابریل انور نقش های فرعی را ایفا می کنند.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

زیرنویس فیلم Scent of a Woman 1992 چارلی سیمز دانشجوی بورسیه تحصیلی در بیرد، یک مدرسه مقدماتی انحصاری نیوانگلند است. او در تعطیلات آخر هفته شکرگزاری یک کار موقت می پذیرد تا بتواند برای کریسمس بلیط هواپیما خانه به اورگان بخرد. زنی که او را استخدام می‌کند از چارلی می‌خواهد که مراقب عمویش، سرهنگ بازنشسته ارتش، فرانک اسلید، کهنه‌سرباز نابینا و با افتخار جنگ ویتنام باشد که چارلی متوجه می‌شود که یک الکلی بدخلق است.

چارلی و یکی دیگر از دانش‌آموزان، جورج ویلیس جونیور، شاهد هستند که سه دانش‌آموز برای تحقیر علنی مدیر مدرسه، آقای تراسک، شوخی می‌کنند. پس از اینکه تراسک قربانی شوخی می شود، به سرعت از شاهدان مطلع می شود و ناموفق آنها را برای نام بردن عاملان تحت فشار قرار می دهد. تراسک به طور خصوصی به چارلی رشوه می دهد: توصیه نامه ای برای حضور در دانشگاه هاروارد.

فرانک به طور غیرمنتظره ای چارلی را به سفری به شهر نیویورک می برد، جایی که آنها در هتل والدورف-آستوریا اقامت می کنند. در طول شام در اتاق بلوط، فرانک با احتیاط قصد خود را برای خودکشی اعلام می کند. آن‌ها برای شام شکرگزاری به خانه برادر فرانک در دشت سفید می‌روند، جایی که علت نابینایی فرانک فاش می‌شود: در حالی که مست بود، برای خودنمایی برای گروهی از افسران جوان‌تر با نارنجک‌های زنده دستکاری کرد و یکی از آنها منفجر شد. فرانک عمداً همه را هنگام شام تحریک می کند که پس از درگیری شدید با برادرزاده اش رندی به پایان می رسد.

دانلود زیرنویس فیلم بوی زن 1992 با بازگشت به شهر نیویورک، چارلی در مورد مشکل خود در مدرسه به فرانک می گوید. فرانک به چارلی توصیه می‌کند که خبرچین شود و به هاروارد برود، و به او هشدار می‌دهد که جورج احتمالاً در برابر فشار تراسک تسلیم خواهد شد، بنابراین او باید قبل از انجام کار جورج اقدام کند و منفعتی به دست آورد. هنگامی که در یک رستوران است، فرانک متوجه دونا، زن جوانی می شود که منتظر قرار ملاقات خود است. او را به زمین رقص هدایت می کند، جایی که یک تانگو تماشایی (“Por una Cabeza”) اجرا می کنند.

زیرنویس Scent of a Woman 1992 صبح روز بعد که عمیقاً مایوس شده بود، فرانک در ابتدا علاقه ای به پیشنهادات چارلی برای فعالیت های آن روز نداشت تا اینکه آزمایش رانندگی یک فراری جدید را مطرح کرد. فرانک از فروشنده بی میل صحبت می کند که اجازه دهد ماشین را ببرند. هنگامی که در جاده است، فرانک مشتاق نیست تا زمانی که چارلی به او اجازه رانندگی می دهد، که منجر به توقف ترافیک می شود، اما فرانک با افسر پلیس صحبت می کند تا آنها را رها کند بدون اینکه فاش کند که او نابینا است.

پس از بازگشت ماشین و انتظار برای عبور از خیابان، فرانک بی تاب می شود و به وسط خیابان پارک می رود، جایی که به سختی از برخورد چندین ماشین جلوگیری می کند. وقتی به هتل برمی گردند، فرانک چارلی را می فرستد تا چندین کار را انجام دهد. چارلی ابتدا می رود اما به سرعت مشکوک می شود. او برمی گردد تا فرانک را در یونیفورم لباسش پیدا کند و با تپانچه سرویس خود برای خودکشی آماده شود. آنها بر سر اسلحه با هم دعوا می کنند، اما فرانک پس از اینکه چارلی او را متقاعد می کند که چیزهای زیادی برای زندگی دارد و باید شجاعانه با شرایطش روبرو شود، عقب نشینی می کند.

چارلی و جورج توسط کمیته انضباطی دانش‌آموز/دانشگاه تحت بازجویی رسمی قرار می‌گیرند، و بقیه اعضای بدن دانشجو برای مشاهده حضور دارند. همانطور که تراسک جلسه را باز می کند، فرانک به طور غیرمنتظره ای ظاهر می شود و با چارلی می نشیند. جورج از پدر ثروتمندش کمک می گیرد و آنها سه عامل را نام می برند. وقتی برای جزئیات تحت فشار قرار گرفت، ویلیس ها ادعا می کنند که بینایی ضعیف جورج جونیور مانع از دیدن چیزهای بیشتر و موکول شدن به چارلی شده است. چارلی از اطلاع رسانی امتناع می کند، بنابراین تراسک اخراج او را توصیه می کند. فرانک موضع قبلی خود را تغییر می‌دهد و سخنرانی پرشور خود را در دفاع از چارلی آغاز می‌کند، که در آن به مخاطب یادآوری می‌کند که برای ویژگی‌هایی مانند وفاداری، صداقت و شجاعت ارزش قائل شود. کمیته انضباطی مرتکبین را مشروط می کند، جورج هر گونه پاداشی را برای نام بردن از آنها رد می کند و چارلی را از بقیه اقدامات معاف می کند.

زیرنویس فیلم بوی زن 1992 در حالی که چارلی فرانک را تا لیموزین خود همراهی می کند، فرانک با پروفسور علوم سیاسی کریستین داونز، یکی از اعضای کمیته انضباطی، معاشقه می کند، که او را به خاطر سخنرانی اش تحسین می کند. او با گفتن مارک عطرش (“Fleurs de Rocaille”) او را تحت تاثیر قرار می دهد. پس از آن او را به دقت برای چارلی توصیف می کند، از جمله قد و رنگ موی او. چارلی فرانک را به خانه می آورد، جایی که فرانک با خوشحالی به فرزندان خواهرزاده اش سلام می کند.

زیرنویس بوی زن 1992 در جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes از 46 بررسی، دارای 89 درصد تاییدیه است. در اجماع سایت آمده است: “ممکن است در اجرای آل پاچینو بیشتر از خود درام اوج بگیرد، اما چه اجرای عالی است — بزرگ، جسورانه، گهگاهی بیش از حد، و در نهایت به آکادمی مکث می کند تا اولین جایزه خود را به ستاره اهدا کند. اسکار.” این فیلم بر اساس 14 نقد منتقد، امتیاز 59 از 100 را در متاکریتیک کسب کرده است که نشان‌دهنده «بررسی‌های ترکیبی» است.

برخی از طولانی بودن فیلم انتقاد کردند. تاد مک کارتی از Variety گفت که “تقریبا یک ساعت بیش از حد طول می کشد”. دیوید انسن از نیوزویک می نویسد که “خودبزرگ بینی دو کاراکتری، زمان اجرای دو ساعت و نیم را تضمین نمی کند”.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها