تاریخ انتشار : دوشنبه 10 ژانویه 2022 - 18:26
کد خبر : 189601

دبیر مجمع فدراسیون نابینایان و کم بینایان: منتظر تاریخ جدید انتخابات از سوی وزارت ورزش هستیم

دبیر مجمع فدراسیون نابینایان و کم بینایان: منتظر تاریخ جدید انتخابات از سوی وزارت ورزش هستیم

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: هرچند مجمع انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان فعلا به حالت تعلیق درآمده اما امیدوارم زودار تاریخ جدید از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شود. به گزارش ایسنا، کاوه عزیزی، دبیر مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان درباره زمان جدید برگزاری این انتخابات اظهار

دبیر مجمع فدراسیون نابینایان و کم بینایان: منتظر تاریخ جدید انتخابات از سوی وزارت ورزش هستیم

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: هرچند مجمع انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان فعلا به حالت تعلیق درآمده اما امیدوارم زودار تاریخ جدید از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شود.

به گزارش ایسنا، کاوه عزیزی، دبیر مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان درباره زمان جدید برگزاری این انتخابات اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان درباره انتخابات فدراسیون‌ها، باید بگویم که انتخابات فدراسیون نابینایان فعلا به حالت تعلیق درآمده و امیدوارم طی روزهای آینده، تاریخ جدید از سوی وزارت ورزش به فدراسیون ابلاغ شود.

او در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود تایید صلاحیت نشدن محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون، دلیل این تعویق انتخابات بوده است، افزود: اصلا چنین چیزی نیست. هنوز چیزی پیرامون این موضوع به وزارت ورزش و فدراسیون ابلاغ نشده است، ولی تا جایی که می‌دانم، مظلومی تایید صلاحیت شده است.

عزیزی در پایان هم‌چنین درباره زمان برگزاری اردوی تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: از فردا سه‌شنبه(۱۴ دی) اردوی تیم‌های گلبال مردان و بانوان و هم‌چنین تیم شطرنج، اعزامی به بازی‌های پاسیفیک در کره‌جنوبی آغاز می‌شود. از هجده بهمن نیز اردوی تیم فوتبال پنج نفره استارت خواهد خورد. برنامه‌های فدراسیون در حال اجراست و هیچ مشکلی در انجام کارها وجود ندارد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها