تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 اکتبر 2021 - 20:33
کد خبر : 22460

در ماجرای آستارا و اردبیل عده ای آتش بیار معرکه شدند

در ماجرای آستارا و اردبیل عده ای آتش بیار معرکه شدند

ایسنا/گیلان امام جمعه بندر مرزی آستارا، گفت: در ماجرای آستارا و اردبیل عده‌ای آتش بیار معرکه شدند و به اختلافات قومی دامن زدند. حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ‌نیا، در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا که با حضور معاون سیاسی استاندار گیلان در سالن آمفی تئاتر خاتم الانبیاء دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار

در ماجرای آستارا و اردبیل عده ای آتش بیار معرکه شدند

ایسنا/گیلان امام جمعه بندر مرزی آستارا، گفت: در ماجرای آستارا و اردبیل عده‌ای آتش بیار معرکه شدند و به اختلافات قومی دامن زدند.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ‌نیا، در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا که با حضور معاون سیاسی استاندار گیلان در سالن آمفی تئاتر خاتم الانبیاء دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید کاری و با نشاط باشند.

وی با بیان اینکه انسان هایی که حرص و جوش دنیا را می خورند، پرخاشگر هستند، ادامه داد: باید نگاه توحیدی داشته باشیم که این نگاه انسان را شکست ناپذیر می کند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره)، احیا گر اسلام ناب در قرن حاضر ماست، افزود: تاکنون در طول تاریخ شخصی را به جامعیت این امام بزرگوار نداشته‌ایم.

حجت الاسلام و المسلمین حافظ نیا، با تأکید بر اینکه وظیفه همه ما این است که ادامه راه این امام عزیز را برویم، خاطرنشان کرد: اگر نگاه ما همان نگاه توحیدی باشد به طور یقین در این موضوع موفق خواهیم شد.

وی انتخابات ۲۸ خردادماه را بسیار حساس و تأثیرگذار در سرنوشت کشور عنوان و اضافه کرد: باید مردم را برای حضور حداکثری تشویق کنیم تا این انتخابات باشکوه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه نباید کار مردم معطل شود، تصریح کرد: مشکلات را باید حل کنیم و این انتخاب بسیار مهم است و باید یک دولت جوان حزب‌اللهی انقلابی بنا به دستور مقام معظم رهبری حتما تشکیل شود.

وی اضافه کرد: استفاده از امکانات دولت و ادارات در جانبداری از کاندیداها حرام شرعی است و باید همگان این را مدنظر داشته باشند.

امام جمعه آستارا در خصوص وقایع چند روز گذشته شهرهای آستارا و لوندویل، گفت: در این ماجرا عده‌ای آتش بیار معرکه شدند و اختلافات قومی را دامن زدند و آنها خیانت کردند و هر کس به آنها کمک کرد و به این آتش دامن زد خائن می باشد و به کشور خیانت کرده است.

وی با تأکید بر اینکه این اتفاقات بسیاری از ظرفیت‌های استان گیلان و شهرستان مرزی و بندری آستارا را تحت تأثیر قرار داده است، توضیح داد: با گذر از معابر عمومی شهر می توانیم ببینیم که پلاکهای خودروهای این استان همسایه به شدت کاهش یافته است و این اصلا خوب نیست.

وی با اشاره به اینکه مردم آستارا فهیم و حسینی هستند، خاطرنشان کرد: همه باید حواسشان جمع باشد تا در دام دشمن گرفتار نشوند و نباید دعوای دو نفر امنیت دو منطقه با مناسبت های فرهنگی و قومی بسیار زیاد با هم را تحت الشعاع قرار دهد.

وی با بیان اینکه آستارا مال ایران است و همه حق دارند از امکانات خدادادی آن استفاده کنند، افزود: نباید شرایطی را فراهم کرد که اصناف، کسبه و صنعت توریسم شهرستان آسیب ببیند.

وی در پایان اضافه کرد: عموم مردم از این قضیه ناراحت هستند و فرهنگ اصیل مردم آستارا میهمان‌نوازی می باشد و نباید بگذاریم که ‏ یک عده این سیمای خوب را مخدوش کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها