تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 نوامبر 2021 - 1:35
کد خبر : 81855

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در لرستان

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح و به عنف محموله و منزل و کشف ۲۸ فقره سرقت در سطح استان خبر داد. سردار یحیی الهی امروز ۱۳ تیرماه، اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت مسلحانه و به عنف محموله خودرو و منزل در سطح استان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح و به عنف محموله و منزل و کشف ۲۸ فقره سرقت در سطح استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۱۳ تیرماه، اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت مسلحانه و به عنف محموله خودرو و منزل در سطح استان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی اعضای باند هشت نفره سرقت مسلحانه و به عنف محموله و منزل را در لرستان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به ۲۸ فقره سرقت مسلحانه منزل و محموله خودرو های جاده‌ای اعتراف و از مخفیگاه آنان پنج دستگاه خودروی مسروقه، سه قبضه سلاح جنگی، سه تیغه خشاب، ۲۴ فشنگ، یک دستگاه موتورسیکلت، دو جفت پلاک مسروقه، یک رشته دستبند فلزی و یک قبضه قمه کشف شد.

سردار الهی با اشاره به اینکه در درگیری ماموران با سارقان مسلح یک نفر ازآنها به هلاکت رسیده است، گفت: دو نفر از سارقان در پوشش مامور اقدام به سرقت از شهروندان می‌کردند.

وی ضمن هشدار به سارقان که پلیس با تمام توان با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد، هنگام برخورد با افراد مامورنما از آنان کارت شناسایی درخواست کرده و به صرف معرفی خود به عنوان مامور به آنها اعتماد نکنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها