تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 16:21
کد خبر : 180416

دستگیری سارقان محتویات ۲۰۶ در شیراز

دستگیری سارقان محتویات ۲۰۶ در شیراز

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فارس از دستگیری یک سارق حرفه‌ای در شیراز معروف به “بهمن نخود” با همدستش که اقدام به ۱۵۰ سرقت از درون خودرو کرده بودند، خبر داد. سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودروهای پژو ۲۰۶ در شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. به گزارش ایسنا به

دستگیری سارقان محتویات ۲۰۶ در شیراز

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فارس از دستگیری یک سارق حرفه‌ای در شیراز معروف به “بهمن نخود” با همدستش که اقدام به ۱۵۰ سرقت از درون خودرو کرده بودند، خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودروهای پژو ۲۰۶ در شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی افزود: ماموران انتظامی کلانتری “۲۲ آزادگان” شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و تخصصی، موفق شدند ۲ سارق حرفه‌ای که همدست بودند را شناسایی و آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به۱۵۰ فقره سرقت فقط از درون خودروهای پژو ۲۰۶ در شیراز اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، ۳۰ دستگاه ضبط و ۸ دستگاه باند مسروقه کشف شد.

حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص ۴ نفر مالخر نیز دستگیر شده‌اند، گفت: همه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی فارس در توصیه به شهروندان گفت: چنانچه شیشه و قفل در خودروی شما معیوب است، در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع عیب آن اقدام کرده و هنگام ترک اتومبیل از بسته بودن درها و بالا بودن شیشه اطمینان حاصل کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها