تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دسامبر 2021 - 17:03
کد خبر : 172666

دستگیری عامل تهدید به انتشار تصاویر خانوادگی در لردگان

دستگیری عامل تهدید به انتشار تصاویر خانوادگی در لردگان

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی لردگان از دستگیری عامل تهدید به انتشار تصاویر خانوادگی در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی تابش‌فرد اظهار کرد: در پی مراجعه خانمی جوان به پلیس فتای شهرستان لردگان مبنی بر تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی و خانوادگی وی در

دستگیری عامل تهدید به انتشار تصاویر خانوادگی در لردگان

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی لردگان از دستگیری عامل تهدید به انتشار تصاویر خانوادگی در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی تابش‌فرد اظهار کرد: در پی مراجعه خانمی جوان به پلیس فتای شهرستان لردگان مبنی بر تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی و خانوادگی وی در فضای مجازی توسط فردی ناشناس، موضوع در دستور کار پلیس لردگان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات شاکی و با انجام اقدامات فنی و تخصصی در محیط سایبری، فرد ۲۵ ساله را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لردگان هدف این فرد را دست‌یابی به اهداف نادرست عنوان و خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای طی کردن مراحل قانونی به دادگاه معرفی شد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها