تاریخ انتشار : جمعه 22 اکتبر 2021 - 20:54
کد خبر : 10443

دستگیری ۵۵ سارق در لرستان

دستگیری ۵۵ سارق در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۵۵ سارق در استان خبر داد. سردار یحیی الهی امروز یکم خردادماه، از تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد و اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به‌منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی، طرح در سطح شهرستان خرم‌آباد به مرحله اجرا گذاشته شد. وی

 دستگیری ۵۵ سارق در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۵۵ سارق در استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز یکم خردادماه، از تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد و اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به‌منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی، طرح در سطح شهرستان خرم‌آباد به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: پس از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی مأموران انتظامی موفق به شناسایی ۵۵ سارق با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و پس از انجام تحقیقات فنی به ۸۹ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در بحث توقیف خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک، پلاک مخدوش که با حرکات نمایشی و آلودگی صوتی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند ۱۹۶ دستگاه توسط همکاران توقیف و روانه پارکینگ شده است.

الهی ادامه داد: در راستای طرح پس از شناسایی و بازرسی از خرده‌فروشان، مقادیر قابل‌توجهی انواع مواد مخدر کشف و ۸۵ معتاد متجاهر نیز در سطح محلات جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های مجاز به‌منظور ترک اعتیاد بازپروری شد.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح همکاران انتظامی ۱۰ قبضه سلاح غیرمجاز جمع‌آوری و تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

فرمانده انتظامی لرستان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم، مهم‌ترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه‌ای، مشارکت مردم با پلیس برشمرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها