تاریخ انتشار : یکشنبه 7 می 2023 - 22:13
کد خبر : 208133

دستگیری ۷۳۰ متهم به سرقت و مالخری در مشهد

دستگیری ۷۳۰ متهم به سرقت و مالخری در مشهد

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان افزود: این مرحله از طرح اقتدار با حضور شبانه روزی پلیس با تاکید بر دستگیری قاپ زن ها و سارقین به عنف به مدت یک هفته در مشهد اجرا شد که در این طرح ۱۵۹ قاپ زن، ۴۸ سارق به عنف دستگیر و ۲۱۶ خودرو و موتور سیکلت

دستگیری ۷۳۰ متهم به سرقت و مالخری در مشهد

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان افزود: این مرحله از طرح اقتدار با حضور شبانه روزی پلیس با تاکید بر دستگیری قاپ زن ها و سارقین به عنف به مدت یک هفته در مشهد اجرا شد که در این طرح ۱۵۹ قاپ زن، ۴۸ سارق به عنف دستگیر و ۲۱۶ خودرو و موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

وی اضافه کرد: از ۷۰۰ نفر سارق دستگیر شده ۳۶۸ نفر دارای سابقه محکومیت، ۵۴۷ پرونده سرقت نیز در جریان اجرای این طرح یافتن و ۸۰۹ قلم اموال سرقتی به ارزش تقریبی ۲۷ میلیارد و ۴۷۳ میلیون تومان کشف شده است.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: همچنین در این مرحله از طرح اقتدار، ۱۲۴ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر، ۱۶۹ معتاد متجاهر جمع آوری، چهار کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف، ۱۴ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۸۸ قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

سرهنگ نگهبان تاکید کرد: پلیس مشهد برای ارتقای سطح نظم و امنیت در تلاش است و اجرای طرح های اقتدار براساس تجزیه و تحلیل علمی جرایم و درخواست های مردمی با قاطعیت استمرار دارد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها