تاریخ انتشار : شنبه 21 آگوست 2021 - 23:09
کد خبر : 6488

دومینیکن از مسابقات والیبال نوجوانان جهان در تهران کنار کشید

دومینیکن از مسابقات والیبال نوجوانان جهان در تهران کنار کشید

تیم ملی والیبال جمهوری دومینیکن به دلیل مثبت شدن تست کرونای بازیکنانش از مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان کنار رفت.  فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد که تیم ملی والیبال جمهوری دومینیکن به دلیل مثبت شدن تست کرونای ۵ بازیکن خود از مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در تهران کنار رفت. فدراسیون جهانی ضمن اعلام این

دومینیکن از مسابقات والیبال نوجوانان جهان در تهران کنار کشید

تیم ملی والیبال جمهوری دومینیکن به دلیل مثبت شدن تست کرونای بازیکنانش از مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان کنار رفت.

 فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد که تیم ملی والیبال جمهوری دومینیکن به دلیل مثبت شدن تست کرونای ۵ بازیکن خود از مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در تهران کنار رفت.

فدراسیون جهانی ضمن اعلام این خبر نوشت: “می توان تایید کرد که تیم ملی والیبال پسران جمهوری دومینیکن از مسابقات جهانی زیر ۱۹ سال والیبال پسران به دلیل شرایط استثنایی کناره گیری کرده است. این شرایط استثنایی به دلیل ابتلای پنج بازیکن تیم جمهوری دومینیکن است که تست کرونای آنها مثبت شده و با توجه به رعایت قوانین قرنطینه، این تیم تصمیم گرفته که در کشور خود بماند، بنابراین تصمیم گرفته شد این تیم از مسابقات کنار رود. همچنین جایگزین کردن تیم جمهوری دومینیکن با تیم ملی دیگر امکان پذیر نخواهد بود چرا که زمان کمی تا برگزاری این مسابقات وجود دارد”

به گزارش ایسنا، مقررات خاص مسابقات تعیین می کند که در صورتی که تیمی نتواند حداقل شش بازیکن خود را استفاده کند به طور خودکار برای آن تیم باخت ثبت می شود،  بنابراین این باتوجه به این قانون این تیم در رده بندی نهایی در آخرین مکان ( جایگاه بیستم)  قرار می گیرد.

فدراسیون جهانی نظارت بسیاری شدیدی برای برگزاری این رقابت ها دارد و  اقدامات جدی بهداشتی و ایمنی در این رویداد، برای اطمینان از ایمنی و رفاه همه شرکت کنندگان اولویت فدراسیون جهانی است.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر ۱۹ سال)  از ۲ تا ۱۱ شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود.

گروه بندی انجام شده به شرح زیر است:

گروه A: ایران – نیجریه – لهستان – گواتمالا – هند

گروه B: ایتالیا – جمهوری چک – برزیل – کلمبیا – بلاروس

گروه C: روسیه – بلغارستان – کامرون – بلژیک – تایلند

گروه D: آرژانتین – مصر – آلمان -کوبا – جمهوری دومینیکن

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها