تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 21:13
کد خبر : 13078

دو رسالت مهم بسیج اساتید در انتخابات خردادماه امسال

دو رسالت مهم بسیج اساتید در انتخابات خردادماه امسال

ایسنا/سمنان رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان از بسترسازی برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح به عنوان دو رسالت مهم بسیج اساتید در انتخابات خردادماه امسال نام برد. محمد روحانی مقدم در گردهمایی گفتمان‌سازی جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید استان سمنان بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات تاکید و اظهار کرد: مردم در همه سال‌های پس

دو رسالت مهم بسیج اساتید در انتخابات خردادماه امسال

ایسنا/سمنان رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان از بسترسازی برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح به عنوان دو رسالت مهم بسیج اساتید در انتخابات خردادماه امسال نام برد.

محمد روحانی مقدم در گردهمایی گفتمان‌سازی جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید استان سمنان بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات تاکید و اظهار کرد: مردم در همه سال‌های پس از انقلاب حضور پرشوری در انتخابات این چهار دهه داشته‌اند.

وی از«انقلاب اسلامی»، «نظام اسلامی»، «دولت اسلامی»، «کشور اسلامی» و «تشکیل تمدن اسلامی»به عنوان مراحل پنج‌گانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی نام برد و اضافه کرد: حاکم شدن دولت اسلامی در کشور نیازمند زیرساخت ‌هایی است که طی این ۴۰ سال زیرساخت‌ها و قوانین لازم برای تحقق دولت اسلامی فراهم شده است

رئیس بسیج اساتید استان سمنان،لازمه استقرار و تحقق دولت اسلامی را مشارکت متعهدانه در انتخابات دانست و گفت: انتخابات نقش بسیار مهمی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و از همین رو همه ما باید تلاش کنیم  انتخاب شایسته نظام جمهوری اسلامی و دولت اسلامی صورت پذیرد.

روحانی مقدم بیان کرد: دولت اسلامی دولتی است که رفتار و گفتار و عملکردش منطبق با ضوابط اسلامی باشد و ارتباط بین دولت و مردم دو سویه باشد؛ بنابراین باید بسیار تلاش شود تا دولتی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب شکل گیرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان گفت: بیان شاخصه‌های کاندیدای اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب از دیگر مسائل مورد توجه بسیج اساتید است.

روحانی‌مقدم بیان کرد: بسیج اساتید در انتخابات پیش رو دو رویکرد مهم را بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب  دنبال می‌کند که یکی از آنها مشارکت حداکثری و دیگری انتخاب اصلح است.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی خطاب به ملت ایران، هشت خصوصیت رئیس‌جمهور مطلوب کشور در انتخابات ۱۴۰۰ را دارای مدیریت و کفایت، با ایمان، عدالت‌خواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان، امیدوار و مردمی برشمردند .

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان سمنان گفت : جبهه علمی فرهنگی انقلاب در بسیج اساتید شکل گرفته و در سطح استان نیز با قوت پیگیری خواهد شد تا مشکلات در سطح استان و کشور شناسایی شده و راهکارهای علمی و دقیق ارائه گردد تا مسائل و مشکلات با دیدی علمی و دقیق توسط دانشگاهیان و اساتید متخصص و متعهد برطرف شود.

وی با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر با بیان اینکه سوم خرداد ماه آزادسازی خرمشهر ، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است  افزود: شهدا با ایمان و اخلاص برای دفاع از اسلام و سرزمین اسلامی مجاهدانه تلاش کردند و امروز مهمترین وظیفه ما تداوم راه آنها است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها