تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اکتبر 2021 - 21:09
کد خبر : 19428

رئیس‌کل دادگستری گلستان: وحدت، خط قرمز تبلیغات انتخاباتی است

رئیس‌کل دادگستری گلستان: وحدت، خط قرمز تبلیغات انتخاباتی است

ایسنا/گلستان رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: با نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان که برای کسب رأی، وحدت استان را خدشه‌دار کنند، برخورد می‌کنیم. هادی هاشمیان امروز در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم احتمالی انتخاباتی استان گلستان گفت: وحدت و آرامش اقوام گلستان، پرآوازه است و نامزدها حق ندارند برای کسب رأی و تحریک افراد

رئیس‌کل دادگستری گلستان: وحدت، خط قرمز تبلیغات انتخاباتی است

ایسنا/گلستان رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: با نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان که برای کسب رأی، وحدت استان را خدشه‌دار کنند، برخورد می‌کنیم.

هادی هاشمیان امروز در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم احتمالی انتخاباتی استان گلستان گفت: وحدت و آرامش اقوام گلستان، پرآوازه است و نامزدها حق ندارند برای کسب رأی و تحریک افراد به نفع خودشان، وحدت‌شکنی کنند.

وی افزود: در امنیت و وحدت استان با هیچ کس تعارف نداریم و هر کس با اقدامات خود این آرامش را خدشه‌دار کند، منتظر برخورد قضایی باشد.

هاشمیان با اشاره به افزایش رصد فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنها گفت: بخشی از تمرکز اصلی ما رصد فضای مجازی و شناسایی و برخورد با کسانی است که خواسته یا ناخواسته، صدای معاندین و دشمنان این مردم را انعکاس می‌دهند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان بار دیگر بر ممنوعیت استفاده از اموال عمومی و بیت‌المال به نفع یا ضرر نامزدها تأکید کرد و گفت: سازمان بازرسی مکلف به رصد دستگاه‌ها و شناسایی متخلفان است.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، هاشمیان گفت: برای پیشگیری از بروز تخلفات انتخاباتی، کتابچه بایدها و نبایدهای انتخاباتی و قوانین مرتبط در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهیه و در اختیار نامزدها و اعضای ستاد آنان قرار داده می‌شود.

وی تأکید کرد: تلاش ما ایجاد فضای امن و سالم برای حضور بی‌دغدغه مردم پای صندوق‌های رأی است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها