تاریخ انتشار : جمعه 22 اکتبر 2021 - 21:09
کد خبر : 10565

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد درخواست استعفا کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد درخواست استعفا کرد

عکس از آرشیو ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: استعفا دادم تا حاشیه‌ها از حوزه سلامت دور شود. صبح دیروز یکم خرداد ماه خبری مبنی بر استعفای دکتر باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در فضای مجازی و رسانه‌های محلی شهرستان منتشر شد. خبری که تا کنون واکنش‌های زیادی را به همراه داشته و

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد درخواست استعفا کرد
عکس از آرشیو

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: استعفا دادم تا حاشیه‌ها از حوزه سلامت دور شود.

صبح دیروز یکم خرداد ماه خبری مبنی بر استعفای دکتر باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در فضای مجازی و رسانه‌های محلی شهرستان منتشر شد. خبری که تا کنون واکنش‌های زیادی را به همراه داشته و موافقان و مخالفان زیادی در این زمینه نظرات خود را بیان کرده‌اند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد ضمن تأیید این خبر در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد درخواست استعفا کرده است و این درخواست ظهر دیروز یکم خرداد ماه برای وزارت بهداشت ارسال شده‌ است.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، باذلی صبح دیروز در جمع تعدادی از رسانه‌ها، اعضای شورای اسلامی شهر و اعضای کانون توسعه‌اندیشان که جهت متقاعد کردن وی برای انصراف از استعفا در دانشگاه علوم پزشکی حضور پیدا کرده بودند؛ گفت: استعفا دادم تا حاشیه‌ها از حوزه سلامت دور شود.

تلاش‌ها برای برقراری ارتباط و گفت‌وگو با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بی‌نتیجه ماند اما وی در پیامی کوتاه دوری از حاشیه‌ها و خستگی روحی و جسمی را دلیل استعفای خود بیان کرد.

گفتنی است انتقال بالگرد اورژانس هوایی گناباد به ایلام که هفته گذشته تحت عنوان اورهال و سرویس شدن از گناباد به تهران منتقل شد و دیگر به گناباد برنگشت و به ایلام فرستاده شد همچنین، اعتراض مردم بجستان به کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی که در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بجستان نیز نمود پیدا کرد و امام جمعه شهرستان بجستان خطاب به ریاست دانشگاه علوم پزشکی گناباد ضمن انتقاد از نبود متخصص در بجستان گفته بود: از مسئولین انتظار داریم که به قول‌ها و تعهدات خود که ایجاد امکانات حداقلی بهداشت و درمان در شهرستان بجستان است عمل کنند، به نوعی از مهمترین حواشی پیش‌ آمده در حوزه سلامت روزهای اخیر در شهرستان گناباد بوده‌ است اما هنوز هیچ مقامی در شهرستان به روشنی منظور از حاشیه‌ها و جوسازی‌ها را که دلیل اصلی استعفای رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد عنوان شده، بیان نکرده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها