تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 فوریه 2022 - 2:48
کد خبر : 194286

راهکارهایی که برند معروف “خانومی” برای شادابی پوست توصیه می‌کند! 

راهکارهایی که برند معروف “خانومی” برای شادابی پوست توصیه می‌کند! 

  اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای پوست صورتتان ارزش زیادی قائل هستید و می‌خواهید شاهد نهایت شادابی، درخشش و شفافیت آن باشید، این مطلب برای شماست! پوست، همیشه یکی از مهمترین بخش‌هایی از بدن است که حسابی نیاز به رسیدگی دارد و ارزشش را هم دارد! چرا که تاثیر پوست سالم

 

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای پوست صورتتان ارزش زیادی قائل هستید و می‌خواهید شاهد نهایت شادابی، درخشش و شفافیت آن باشید، این مطلب برای شماست! پوست، همیشه یکی از مهمترین بخش‌هایی از بدن است که حسابی نیاز به رسیدگی دارد و ارزشش را هم دارد! چرا که تاثیر پوست سالم و شاداب در زیبایی هر فردی غیر قابل چشم پوشی است. فرقی نمی‌کند که خانم هستید یا آقا، در هر صورت این احتمال را می‌دهیم که برای پوستتان ارزش زیادی قائل هستید و می‌خواهید آن را سلامت ببینید. با داشتن چنین هدفی، گزینه‌های زیادی پیش رویتان قرار دارند. در واقع در یک روتین پوستی برای داشتن پوستی شفاف، تنوع بسیار زیادی از محصولات، همه و همه می‌توانند به نحوی به شما کمک کنند، اما در این بین، سه مورد از آنها را هرگز نباید فراموش کنید. سه موردی که برند معروف خانومی در زمینه فروش محصولات آرایشی، بهداشتی، پوستی و … تاکید می‌کند حتما آن‌ها را در روتین پوستی تان جای دهید. این سه مورد کدام محصولات هستند و چرا تا این اندازه اهمیت دارند؟ با ما تا انتهای این مطلب، همراه باشید:

 

کرم آبرسان صورت، پایه ثابت تمام روتین‌های پوستی موفق!

خب بیایید شروع کنیم! آن هم با اولین و یکی از مهمترین محصولاتی که تحت هر شرایطی باید برای داشتن پوستی شفاف و سالم از آن استفاده کنید. همانطور که برای زنده ماندن به آب نیاز داریم، پوست هم به آن نیاز دارد. 

پوست همواره برای آنکه زنده و سالم بماند، نیاز به رطوبت دارد. بسیاری از افراد با شنیدن نام رطوبت احساس بدی به آنها دست می‌دهد و نمی‌خواهند که از کرم آبرسان استفاده کنند. اگر چنین فکر می‌کنید، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید. چرا که هر فردی متناسب با خشکی پوستش، نیاز به آبرسانی و مراقبت دارد. شرهین ادریس، از متخصصان معروف پوست در نیویورک گفته‌است: “مرطوب کننده، بخشی اساسی و مهم در مراقبت‌های پوستی هستند”. بنابراین، اولین قدم برای داشتن پوستی شفاف، استفاده از کرم آبرسان صورت است. 

 

مزیت‌های استفاده از کرم آبرسان صورت در روتین پوستی

اما این همه چیز نیست! استفاده از کرم آبرسان صورت مزیت‌های فوق العاده‌ای دارد که در ادامه درباره آن صحبت می‌کنیم:

 

به تعادل رسیدن پوست

همین حالا که درحال خواندن این مطلب هستید، به نوع پوستتان فکر کنید. آیا دارای پوستی چرب هستید یا خشک؟ افرادی که دارای پوست چرب هستند، عموما فکر می‌کنند به آبرسان صورت نیازی ندارند. این در حالی است که چه در پوست چرب و چه در پوست خشک، مشکلاتی مانند خارش، خستگی، فرسایش و … به وجود می‌آید. از این رو، با داشتن برنامه‌ای مرتب برای آبرسانی، به پوستتان کمک می‌کنید تا نه تنها از این مشکلات دور بماند، بلکه جوان‌تر، شاداب‌تر و شفاف‌‍تر به نظر برسد. 

 

کاهش چین و چروک‌های صورت

هر چه پوست نازک‌تری داشته باشید، چین و چروک‌های بیشتری خواهد داشت. این موضوع به دلیل آن است که زمانی که  نازک است و به اندازه کافی آب ندارد، سلول‌های پوست تحلیل رفته هستند و چین و چروک را نشان می‌دهند. با این وجود، آبرسانی پوست به شما کمک می‌کند تا پوستی چاق و نرم داشته باشید تا چین و چروک‌های آن به حداقل برسد. 

 

کرم دور چشم، کرمی جداناپذیر در سنین میانسالی!

آیا تا به حال تجربه این را داشته‌اید که بعد از بیدار شدن، اطراف چشم‌هایتان پف کرده باشد، چروک شده باشد و از چهره‌تان ناراضی باشید؟ با احتمال 100% چنین تجربه ای داشته‌اید. این را گفتیم تا بدانید برای درک اهمیت پوست اطراف زیر چشم و تاثیر آن در زیبایی، نیازی نیست راه دوری بروید!

پوست اطراف چشم بسیار نازک است. از این رو، نسبت به بخش‌های دیگر بسیار بیشتر تحت تاثیر قرار می‌گیرد و حتی ممکن است در سنین جوانی شاهد چروک شدن آن باشید. این بخش از صورتتان حسابی نیاز به مراقبت دارد و  به همین دلیل است که بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند بعد از حدود 25 سالگی، باید استفاده از کرم دور چشم را به طور مرتب در روتین پوستی‌تان قرار دهید.

خرید کرم دور چشم با کیفیت این امکان را به شما می‌دهد تا پوست این بخش را آبرسانی و تغذیه کنید، از تیرگی‌ها دور بماند، علائم پیری زودرس ظاهر نشود و چین و چروکی نداشته باشد. 

و اما از دیگر مزیت‌های استفاده از  کرم دور چشم به طور خلاصه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: 

  • کرم دور چشم، علائم پیری پوست را کاهش می‌دهد. 

  • چین و چروک و خطوط ناشی از آن را از بین می‌برد. 

  • پف چشمتان را کاهش می‌دهد. 

  • تیرگی‌های اطراف آن را از بین می‌برد. 

  • رنگ پوستتان را یکنواخت می‌کند. 

  • و … 

در نظر داشته باشید هر کرمی که با عنوان “کرم دور چشم” شناخته شود، این قدرت را ندارد تا این نتایج را به شما هدیه دهد. از این رو، توصیه می‌کنیم از محصولات باکیفیت استفاده کنید و از فروشگاهی معتبر خریداری کنید. 

کرم آبرسان صورت خانومی

 

کرم ضدلک و روشن کننده، بهترین انتخاب برای زیبایی وصف نشدنی!

مگر می‌شود خواهان پوستی شاداب و سالم باشید، در حالی که دارای لک است و ظاهری نامناسب ایجاد کرده‌است؟ بدون شک نه! این روزها افراد زیادی هستند که از لکه‌های پوستی شاکی هستند و به دنبال راهکارهایی برای درمان و از بین بردن آنها هستند. 

راهکارهایی که می‌توانند به شما برای از بین بردن انواع لکه‌های پوستی کمک کنند، کم نیستند؛ اما بیایید سریعترین و قطعی‌ترین این راهکارها را بشناسید. خرید کرم ضد لک دقیقا همان چیزی است که از آن با عنوان “بهترین درمان لکه‌های پوستی” یاد می‌شود و باید در برنامه‌تان جای دهید. 

از بهترین مزیت‌های این کرم می‌توان به درخشندگی پوست، از بین رفتن لکه‌ها، جلوگیری از ایجاد لکه‌های جدید، نرمی و لطافت پوست و … اشاره کرد. 

 

سخن آخر؛ تنها با محصولات پوستی معتبر به نتایج ایده‌آلتان می‌رسید

و در آخر، این هم از معرفی سه محصولی که به تاکید برند معروف خانومی باید در روتین پوستی تان جای بگیرد. به عنوان جمع‌بندی کوتاهی از این مطلب لازم به ذکر است که این روتین‌های پوستی تنها زمانی شما را به نتیجه دلخواهتان می‌رسانند و پوستی شفاف را به شما هدیه می‌دهند که از محصولات با کیفیتی استفاده کنید که امتحانشان را پس داده‌اند. فروشگاه خانومی/https://www.khanoumi.com، با تجربه و تخصص چندین و چند ساله این امکان را برایتان به وجود آورده‌است تا بدون هیچ دغدغه ای، محصول پوستی مورد نظرتان را با اطمینان کامل خریداری کنید و تنها منتظر نتایج باشید! 

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. اگر سوال و یا تجربه ای در زمینه داشتن پوستی شاداب دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان این مطلب، به اشتراک بگذارید. 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیوگرافی دکتر داود محمدیان روشن

یکی از بهترین جراح بینی و جراحی پلاستیک در تهران می باشد. ایشان در سال 1353 در تهران متولد شده و تحصیلات بدوی را در مدارس تیزهوشان با نمره عالی سپری نمودند و نیز با کسب رتبه ی دو رقمی در کنکور سراسری وارد دانشکده پزشکی شد