تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 آگوست 2021 - 19:41
کد خبر : 2511

راه‌اندازی هنرستان هنرهای زیبا در لرستان

راه‌اندازی هنرستان هنرهای زیبا در لرستان

استاندار لرستان از راه‌اندازی هنرستان هنرهای زیبا در استان خبر داد. دکتر سید موسی خادمی عصر امروز ۲۳ مردادماه در حاشیه شورای آموزش و پرورش لرستان به ایسنا اظهار کرد: مهمترین مساله جلسه امروز آماده سازی مقدمات لازم برای برگزاری سال تحصیلی جدید در اول مهرماه بود. وی ادامه داد: برای هردو وضعیت ممکن چه

 راه‌اندازی هنرستان هنرهای زیبا در لرستان

استاندار لرستان از راه‌اندازی هنرستان هنرهای زیبا در استان خبر داد.

دکتر سید موسی خادمی عصر امروز ۲۳ مردادماه در حاشیه شورای آموزش و پرورش لرستان به ایسنا اظهار کرد: مهمترین مساله جلسه امروز آماده سازی مقدمات لازم برای برگزاری سال تحصیلی جدید در اول مهرماه بود.

وی ادامه داد: برای هردو وضعیت ممکن چه ادامه وضع موجود و چه شرایط عادی، آموزش و پرورش لرستان برنامه‌ریزی لازم را برای امر آموزش انجام دادند.

استاندار لرستان گفت: در هر دو حالت موضوع آموزش مطابق با استانداردها جلو خواهد رفت.

خادمی از راه‌اندازی هنرستان هنرهای زیبا در لرستان خبر داد و بیان کرد: ساختمان این هنرستان به زودی تکمیل و افتتاح و در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار می‌گیرد و از امسال نیز دانش‌آموز پذیرش خواهد کرد.

وی گفت: در این جلسه مقرر دستگاه‌های خدمات‌رسان چنانچه طلب از مدارس دارند آنها را مد نظر قرار گیرند و به این دستگاه فشار وارد نکنند تا آموزش و پرورش بتواند با برنامه‌ریزی بهتر نسبت به بازگشایی مدارس استان اقدام کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها